als je in geesten gelooft.

lievemensen, reageer liever niet als je niet in geesten gelooft, of met ‘wat een onzin’ enseu, want het is echt een pynlyk onderwerp voor my x_x’

nou, ik heb dus een soortvan probleem. myn ex’ moeder heeft een miskraam gehad een keer en dat was een jongen. maar sinds het dus uit is met myn ex blyft dat jongetje me maar volgen. als ik radio wil luisteren, valt de radio uit. myn koptelefoon maakt geluid zonder dat er iets aangesloten is. hy houdt me 's avonds urenlang wakker. myn vriendinnen weten het wel, en myn ex ook. maar hebben jullie een idee hoe ik van dat jongetje af kan komen, want ik vind het niet leuk meer.

xx. <'3

Kan je het tegen hem zeggen
of anders zo’n medium opzoeken ofzo

Dus als ik het goed begrijp volgt het doodgeboren broertje van je ex je?
Een medium informeren is misschien het beste?

Lijkt mij ook het beste, die kan je denk ik beter helpen.
Voor hetzelfde geld is het niet zijn broertje, maar iemand anders…

idd, ben je zeker dat het zijn broertje is ? Praat hij soms met je, of kan je m zien ofzo ?
En hoe houd hij je dan wakker ?

ja ik kan hem zien en hy praat ook wel met me soms. en hy lykt heeel erg op de vader van myn ex. en omdat ik er zelf ook vry zeker van ben, waarom weet ik niet, maar ik heb zo’n sterk gevoel.

;’[ ik ben een ongelooflyke schyterd, ik weet niet of ik naar een medium durf.

door heel dicht by te staan en dan durf ik gewoon niet te slapen, en hy wil dan niet weg…

ik wed dat jullie allemaal denken dat ik gek ben.

een medium doet echt niks slechts voor je, ik zou ook naar n medium gaan

maar het probleem is ook dat ik niet weet hoe ik die zou moeten benaderen, fseu. myn moeder weet niet eens dat ik geesten kan zien, want ze gelooft er niet in dus is een beetje moeilyk om te vertellen, ;’[.

jij bent beslist niet gek!!

ik denk dat je het beste met een medium kan gaan praten

ok, dan plaatsen we in dit topic een nieuwe vraag. hoe kan ik een medium benaderen? xd’. sonder dat er al teveel mensen achterkomen, :flushed: xd’.

ik vind het eeheeng
hoe ziet hij eruit
zoals dat jongetje uit de grudge?
sirieus ik zou in mijn broek scheiten…

wat zegt hij ?

de grudge, xd’? n_n’
eehm ja maar ik was het ook al een beetje gewend dus dan schrik je er niet meer van, maar het blyft ook wel best eng ja.
hy heeft donker haar en blauwe ogen. en hy is rond de negen jaar fseu.
en nu denk je van; ‘tafack kan een jongetje van 9 jaar je aan doen.’
maar hy is gewoon eng. ;’[.

misschien op internet zoeken en dan een e-mailtje versturen ofzo? of kijken of er een in de buurt is, maar wel oppassen dat het te vertrouwen is… en dan betalen met zakgeld, tenzij gratis naja meer weet ik niet

nee ik vind je niet gek.
nog 1 vraag ; Hoe oud is hij dan ?
ik weet niet maar, dat wil ik best wel weten :]

Heb je al geprobeerd te verjagen door duidelijk tegen hem te zeggen dat je hem hier niet wil hebben?

hy is negen, fseu. x_x’
eigenlyk voel ik me best genaaid
door een negenjarig jongetje
word ik bang.

ja, maar niet echt duidelyk fseu.
tenzy je bedoelt van,
jaa ga nou weg.
dat heb ik wel geprobeerd,
maar hy kwam wel telkens
terug. x’O ;3.

gohst whisperer

oke dat lijkt me echt heel eng

kun je niet aan hem vragen waarom ie achter je aan zit telkens?

Vraag hem waarom hij er telkens is.
Misschien wil ie je wat vertellen?