als je een celeb was...

wat zou je dan wel & niet leuk lijken ?

Wat mij echt totaal niet leuk lijkt, is dat je vaak niet eens je eigen kleren mag uitzoeken. Of tenminste: zo komt het altijd over… ? :face_with_raised_eyebrow:

PAPARAZZI!
maar wat wel leuk is: geld.

als ik een celeb was, zou ik het niet leuk vinden om reen stalker te hebben :’)

en als ik een celeb was, dan zou ik het geld leuk vinden :grinning:

leuk: een voorbeeld zijn voor andere & de kleding.
niet: paparazzi.

:stuck_out_tongue:

true: het geld lijkt me ook echt sowieso geweldig.
maar de paparazzi die je echt in een kwaad licht zet, ooooh ik kan daar echt niet tegen. Ik keek net Gossip Girl en ik was echt opgefokt door die Poppy Lifton met dat geld. (Klinkt wanhopig maar zo is het niet bedoeld hihi)

die mensen nemen alleen zo iemand die je kleren moet uitzoeken,
als ze zelf niet echt stijl hebben, toch?

Ja maar soms voor events, worden dan ook niet hun kleren uitgezocht?
En eigenlijk klinkt het best raar als je als celeb geen eigen stijl hebt… Of niet soms?!

+het geld
+je kan doen wat je wilt (qua beroep, of de hele dag op de bank hangen)
+ aandacht (dat kan ook leuk zijn :stuck_out_tongue:)

• paparazzi en de pers achter je aan waardoor je nooit met een verneukt hoofd de deur uitkan, of zomaar ff iemand vol op zijn bek pakken x]
    -je word de hele tijd herkent
  • als je ooit zo dom bent geweest om naaktfoto’s van jezelf te nemen, staan die binnen no time op internet

haha ja dat is waar ! het lijkt wel alsof je de hele tijd netjes moet doen anders staat het binnen no time ergens weer op internet met 1000en foto’s. en als je dan eenmaal binnen bent, huppateeee. paparazzi in je tuin haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Geld, Geld, Geld dus Shoppen shoppen en shoppen! :ok_woman:

Leuk: Geld, en gewoon de ‘‘roem’’
Niet leuk: De druk, en de paparazzi

leuk:

• je komt op de vetste feestjes
  • geld
  • je bent een voorbeeld voor anderen

niet leuk:

• paparazzi ofcourse
  • je kan niet meer normaal over straat

Leuk

• Geld
  • Kleding
  • Feestjes

Niet leuk

• Publiek eigendom

Leuk = geld, iedereen die je kent, gratis kledij, mensen zonder geld kunnen helpen, goede doelen steunen …
Niet leuk = de mensen in je omgeving die leugens gaan vertellen tegen de media, en die sowieso worden gepubliceerd.

Money money money must be funny in a rich men world
En dat je een talent hebt van acteren of zingen ofzo.

Het stomme is de paparazzi, en dat je niet meer rustig over straat kan.

Je mag je eigen kledij uitzieken hoor! Aleen dat 88% van de celebrity’s een styliste hebben, maar daar mag je zelf voor kiezen. Als Karl Lagerfeld je vraagt om een kleed van zijn Chanel collectie aan te trekken om hem te promoten tijdens een grote gelegenheid met veel pers is dat toch goed? Alhoewel je hem meestal terug moet geven :wink: maar als je hem echt wil bijhouden mag je dat vragen.
Ow en wat leuk is , ik zag op tv dat Kimora Lee Simmons de hele Chanel lijn heeft gekregen (die van de winter) holly crap, dat zijn een heleboel kleren :crazy_face:

+ geld
+ feestjes
+ shoppen
+ voorbeeld zijn voor anderen
+ vakantie’s =)
+ aandacht

• papparazzi
  • als je geen make-up wil kom je in alle bladen

Moneeyyyy en gratis kleding/schoenen/dingen :3. En dat je andere bijzondere menschen ontmoet natuurlijk

-Dat iedereen je naam kent

• Stalkers en dergelijke

Oooh ik zou een actrice op een tv serie of film franchise willen zijn, het grappigste zou mij dan lijken om undercover te gaan in het fandom en kijken wat mensen allemaal zouden schrijven en of er RPF fic over mij zou zijn (voor de 0,00001% waarschijnlijkheid dat ik ooit een boek uitgeef lijkt me dat echt fantastisch, kijken wat mensen voor fic schrijven).

Verder zou ik geen grote celeb willen zijn, eerder in de True Blood orde van bekendheid: trouwe fans, goed inkomen, maar niet bepaald boeiend voor de paparazzi.