Als je een ander naam mocht kiezen ?

Ik ben blij met mijn eigen naam. Komt niet vaak voor en past gewoon wel bij mij.

Elisa (ja, deze naam staat op m’n profiel maar is niet m’n echte naam xD), Lise of Lies.

Ik ben tevreden met mijn naam, maar ik vind Roos ook mooi hihi :’)

Ik zou wel robin willen heten.

mijn ouders zaten te tijfelen tussen 2 namen. hadden ze toch maar malou gedaan, vind malou veeel mooier.

Hmmm moeilijk, ik ben echt tevreden met mijn naam, maar ik vind het jammer dat mensen in het buitenland hem niet kunnen uitspreken. Ik vind Aly en Sophia ook wel mooi :slightly_smiling_face:

ik zou sara willen heten (:

verder wil ik HEEL graag een andere achternaam
zoals al genoemd is;

1. hij is lelijk
  2. ik haat het als ze me op mn achternaam roepen
  3. die kant is duits. dus het is een afgrijselijke naam, met een familie kant; die ik overigens wel aardig vind. Maar er niet echt heel veel mee heb.

Ik vind Lillian een mooie naam :3
En mijn achternaam is een voorwerp en dat zou ik ook graag willen veranderen in iets normalers xD

Ik ben wel tevreden met mijn naam. Maar anders zou ik wel Fleur, Evy of Noa willen heten.

Ik zou Daisy willen heten. En alleen om deze reden:

“knock knock”
“who’s there?”
“Daisy”
“Daisy who?”
“DAISY ME ROLLIN’ THEY HATIN!”

haha kwam ik ergens op internet tegen! :")

ik had liever m’n tweede of derde naam gehad; luna & romee
of anders taylor !

+9187238763645 wauw. haha, purrrfect !

Er zijn best veel namen die ik veel mooier vind dan de mijne, en ik heb ook echt een hekel aan mijn naam.
Maar dat zijn namen als “Chloe”, “Valeria”, “Cherelle”, en dat past echt voor geen meter bij me :'D

Uhm, Roos lijkt me wel wat. En een andere achternaam kan ook geen kwaad… Snel trouwen xD

Roos, Beau, Sanne, Nina ofzo

Er is hier serieus iemand die mijn naam wil -.-
Ruilen?
Maar volgens mij vind je je eigen naam al snel niet heel mooi (hoewel er vast ook mensen zijn die er tevreden mee zijn).
Ik zou wel als volgt willen heten:
-Lily
-Fleur
-Esmeralda, dat vind ik gewoon een hele mooie naam
-Simone
-Frederique
-Theresa
-Luna
-Noa

Edit: en Robin

jij ook ;p :grinning:

ik ben tevreden, maar anders Zoe of Alyssa . :slightly_smiling_face: