als je de lotto won?!

stel je wint de lotto van 639 miljoen euro (echt een droom) wat zou jij er dan als eerste mee doen?

ik zou meteen gaan shoppen en alles kopen wat ik (& anderen) graag willen en de rest zou ik op de bank zetten xx

Dan zou ik diehard gaan shoppen, mijn vriendinnen verwennen en wat aan het goede doel geven. De rest zou ik sparen.

de helft aan mijn ouders geven & met ongeveer 1 miljoen ¤ eens goed gaan shoppen en me verwennen & de rest sparen voor later

de helft aan het goede doel geven.
een deel sparen, mn ouders en vriend wat geven. en dan maar shopppppen

Sparen om laten m’n dromen waar te maken. (Studie, huis, reizen)
Cadeautjes kopen voor vrienden/familie/mezelf.

Voor iedereen cadeautjes kopen! :slightly_smiling_face:

Niks met het geld doen, op de bank zetten en leven van de rente. En daarvan natuurlijk wel heel veel leuke dingen doen, winkelen, vakanties, cadeau’s voor iedereen. Ook mijn ouders en broer mogen daarmee doen wat ze willen. En natuurlijk een heel groot deel naar goede doelen.

Miljoenen naar het goede doel, Heeel veel winkelen, Cadeau’s kopen voor al mn vrienden en familie enzovoort.

Als aller eerste zou ik groezrock kaartjes voor al mijn vrienden kopen :’)

Dat zou ik op de bank zetten, aan m’n ouders geven en natuurlijk ook wel veel geld weggeven aan kerken en goede doelen en vriendinnen. Want wat moet ik nou met 639 miljoen?! Ik als 13-jarige ik ga dat toch nooit van m’n leven opmaken. O ja, ik ga ook nog vragen aan mijn broer of hij nog een ruimte reisje wil. Ik ga 1x met mijn hele gezin op luxe cruisereis. En over een paar jaar met een groep vriendinnen. En ik ga natuurlijk helemaal los in het shoppen.
Maar ik ben niet zo’n iemand die alles voor zichzelf houd en later niet ga werken. Ik zou gewoon mijn vwo afmaken en daarna een studie beginnen en gaan werken.

Ik zou het tegen niemand zeggen behalve naaste familie natuurlijk, haha.
Anders is je leven echt verminkt met iedereen die aardig gaat doen omdat ze hopen dat ze geld van je krijgen.
Ik zou wel de helft aan m’n ouders geven inderdaad, en een beetje aan m’n zus. Daarna zou ik alleen een mooie jas kopen, laarzen en een moooie tas. En een paar cd’s. En een Pathé unlimited card met m’n vriend, hahaha, en gewoon regelmatig een leuk uitje met hem betalen.
De rest zou ik sowieso bewaren, zodat ik straks een heel leuk appartementje kan huren samen m’n vriend, dan kan hij ook gewoon lekker door blijven studeren. Verder een groot deel van het geld in m’n studie steken, bijvoorbeeld nog een studie gaan doen als ik klaar ben met deze, zodat ik daarna makkelijker een leuke baan kan vinden :slightly_smiling_face: Ik zou gewoon blijven werken en behalve bovengenoemde dingen even weinig uitgeven als nu. Dan heb ik later als ik een echte baan heb tenminste nog genoeg geld achter te hand om mooie reizen te maken :grinning: Oeeh, of natuurlijk een eigen bedrijfje op kunnen zetten…

Maar genoeg gefantaseerd, was het maar zo’n feest!

op mijn papa mama en broers na, krijgt niemand het te weten.
hun krijgen dan wat geld (1 miljone ofzo, wat grappig om te zeggen) en heel veel gaat naar een goed doel. en van de rest maak ik een leuk huisje en zet ik op de bank . (:

Ik zou verhuizen, per direct. Ik zou alles kopen wat los & vast zit,
ik had mijn familie heel veel geld gegeven.

Héél veel naar de VOKK, en organisaties die onderzoek doen naar kanker bij kinderen. dat vind ik heel belangrijk.

Verder zou ik mijn droom waarmaken; een huis buitenaf met een grote schuur en weilanden, met twee mooie bonte dressuurpaarden en m’n lieve haflinger gaat ook mee (:

En één keer goed shoppen met vriendinnen (:

Ik zou sowieso meteen per direct een huis gaan kopen
Dan shop till I drop

En de rest, ja er is teveel dat ik wil… dus dat zou een waslijst worden :stuck_out_tongue:

Haha, 639 miljoen euro, wat een gek bedrag (:

Ik zou:

• sowieso een huis kopen in mijn stad. De huizen hier zijn de laatste tijd onbetaalbaar geworden, maar mijn vriend en ik willen hier later heel graag blijven wonen, dus dit zou onze redding zijn :stuck_out_tongue:

• een Vespa kopen (wil ik al zo lang) en een auto (Volvo, VW busje, Mini Cooper)

• minstens 1 miljoen ervan aan een organisatie geven die zich inzet om onderzoek te doen naar medicijnen voor kanker. En als ik zie dat de organisatie er veel aan heeft, kan ik later nog meer geven.

• ook minstens 1 miljoen euro aan Sea Shepherd geven.

• een groot bedrag (geen idee hoeveel :p) op mijn bankrekening zetten om te sparen voor later

• een designertas kopen

• op reis gaan

• en eens goed gaan shoppen (:

eerst zou ik keihard janken van geluk. Daarna zou ik een vila kopen. Mooi zwembad, paarden erbij. En als ik zoveel geld had, zou ik ook stoppen met school. Ik bedoel ik heb echtt een hekel aan school, en werken zal niet meer nodig zijn…

Hahaha, ik zou denk ik ook janken. Een paar weken lang ook. Bij alles wat ik zou doen/kopen. :stuck_out_tongue:

Als eerst zou ik een huis kopen, shoppen (lees: elektronica), cadeautjes, goede doelen, iets aan Griekenland geven.
Maar wat ik me dus afvraag is: Hoe ga ik al dat geld opbergen? In een oude sok onder je matras? Ik zou 't denk ik persoonlijk, gewoon verspreid over banken gaan storten voor het geval dat een bank failliet gaat. En met dat geld ga ik sparen. :3