Als je crush je vraagt wie je leuk vind.

["“wie je leuk vindt”, sorry.]

Maar je wil het hem nog niet zeggen. Wat dan? Hoe lossen jullie dat op?
Ik had dat dusgisteren en hij bleef en bleef er maar om vragen en ik bleef er maar omheen draaien.

-________-

haha, ik zou gewoon zeggen dat ik hem leuk vind (:

vraag eerst aan hem wie hij leuk vind ?..

en misschien hoopt hij stiekem wel een beetje dat je zijn naam noemt :wink:

@littlegenious haha dat snap ik! Maar dan krijg je dat hij je misschien weer anders gaat behandelen of iets… Of msischien schrikt?

haha, dan moet hij het maar niet vragen (:

maar is het een vriend ofzo, want dan zou ik het niet zomaar zeggen, dan wordt de vriendschap misschien verpest

Vraag wie hij leuk vind. Kan ook plagend, van ik vertel wie ik leuk vind als jij verteld wie jij leuk vind :wink:.
xx

Inderdaad misschien moet je het een beetje plagend of spannend houden blijf er maar lekker om heen draaien haha dan wordt hij gek :wink: Wie weet zegt hij het dan wel als eerste of kan je het opmaken uit een opmerking van hem. Wel irritant als hij door blijft vragen hoor… :stuck_out_tongue: xx

-

^schatje wil je even weggaan, ik weet dat je wil trollen maar dat was gisteren grappig en vandaag niet meer.

-

yes babe when do we meet

Als hij het vraagt dan kun je bijvoorbeeld zeggen : ‘‘Waarom wil je dat zo graag weten?’’ En dan wel op een ietwat plagerige manier. Als hij dan stilvalt dan pak jij het gesprek weer op met : '‘Als jij ‘t zo graag wilt weten, wil ik het eerst van jou weten.’’ En dan zegt hij het misschien wel.

seriously xD

OT:ik heb geen idee…

-

Als hij het je vraagt, is dat toch al een goed teken. Hij is geïnteresseerd en hoopt inderdaad misschien dat je zijn naam zegt :wink: Ik zou het hem gewoon zeggen of, als je het nog niet wilt, hem zeggen dat hij er wel zal achterkomen oid.

hij heeft iedergeval interesse in je, als hij vraagt wie je leuk vind en je vind hem leuk moet je gewoon eerlijk zijn en jij zeggen, je merkt vanzelf wel wat hij er van vind en of hij hetzelfde voor jou voelt als jij voor hem…

“Zou je wel willen weten he?” -knipoog-

Heeft gewerkt voor mij xD

‘‘En waarom wil je dat zo graag weten?’’ Dan weet je gelijk wat hij over jou denkt als hij de vraag beantwoord. (-:

Mijn huidige vriendje vroeg het op onze officiele date. Waar ik ons zag staan.
Heb hem eerlijk gezegd dat ik het niet wist en of ik mocht wachten met antwoord geven.
2 dagen later het verlossende woord.

idd gewoon vragen wie hij leuk vind, haha dat werkt áltijd.
ik krijg ook altijd alles los bij die jongens, dus gisteren heb ik weer n verklaring gekregen :stuck_out_tongue:
meestal als hij dat vraagt, vind jij jou ook al leuk.