als ik weinig make-up op heb

hee

het is heeel gek,
maar het lijkt wel alsof een jongen me leuk vind als ik bijna geen make-up op heb.
dan gaat die ineens veel praten en kijkt die veel enzo.
ik snap er niks van :anguished:?
het kan ook zijn dat ik me vergis, maar het valt gewoon op…

xx

Tja, over het algemeen vinden jongens lagen plamuur niet aantrekkelijk.
Waarschijnlijk zie je er gewoon beter uit met minder make-up op.

Of het is gewoon toeval.

ja dat kan. maar vind hij je dan ineens niet zo interessant als je meer makeup op hebt?

nee, echtzo gek!

haha naja het kan natuurlijk dat hij je mooier vind zonder makeup. sommige meisjes hebben gewoon een super mooi gezicht van zichzelf en dan maakt makeup het minder! dan zou het wel een compliment zijn toch haha
misschien is het toeval, dat kan ook

dan plamuur je misschien teveel, zie het als een compliment.

Ik denk eigenlijk dat je dan teveel make-up op doet. Meestal vinden ze een beetje make-up wel mooi, als het maar niet teveel is. En sommige meisjes zijn nou eenmaal zonder make-up mooier (:

Wat hierboven allemaal gezegd wordt ^

maar ik doe helemaal niet veel make-up op :grinning:
alleen mascara en soms oogpotlood.
maar het is als ik echt heeel weinig mascara opheb, pas hadden we zo’n BBQ met zwembad was me make-up helemaal weg natuurlijk en toen was het oook.

idd, of het is inderdaad gewoon toeval ^^

mss maken die mascara & oogpotlood je ogen zo ‘zwaar’ en donker . Dat heeft een meisje van m’n klas ook en toen ze geen oogmake-up ophad, merkte ik dat ze vet mooie ogen had!

ik vind het ook wel een compliment eigenlijk (: Is ook minder werk 's ochtends voor de spiegel toch? En wat Bootlegs zegt kan ook nog wel eens zo zijn ja!

Jongens houden sowieso niet van make-up. Ik merk ook dat er meer jongens naar mij kijken als ik geen make-up op heb (:

arrrdrfwgeggg
Ik loop, hij loopt
Ik vind, hij vindt.

Ja, dan ben je gewoon naturel zeg maar… Niet zo fake als die hupperkutjes met hun kilo’s make up op

esra :cowboy_hat_face: meer make-up dragen jij!

Naja dat jongens niet van make-up houden klopt ook niet helemaal dat verschilt ook per persoon.
Ik vind make-up mooi zolang het niet opvalt dat je make-up ophebt maar het gewoon je ogen licht accentueert.

Dat dus. Wees blij met zo’n compliment. :grinning:

Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor reacties ik erop zal krijgen… Zonder make-up op heb ik zichtbare zwarte kringen rond mn ogen 0,o