Als ik mijn haar stijl begint het toch áltijd weer te krulle

Ik heb van mijzelf enorme krullen. Maar ik wil ook wel eens stijl hebben, en als ik mijn haar dan stijl dan blijven de krullen maar komen hoeveel haarlak ik er ook in spuit. En dan kijk ik op hyves en dan zie ik heel veel meiden die ik ken die ook enorme krullen hebben met stijl haar en dan denk ik: hoe komt het toch dat het bij jullie wel blijft zitten en zij mij niet?

Kan iemand me helpen? Alvast bedankt.

dat probleem heb ik ook
raadpleeg je kapper voor producten + SUPERGOEDE shampoo

herbal essences - supermodel straight

Zelfde probleem.

misschien ligt 't aan je stijltang? als je een goedkopere hebt dan is 't wel logisch denk ik dat die niet optimaal stijlt.

ik zou even langs de kapper gaan, en misschien hebben zei een goed product voor je haar?
& anders idd probeer een andere stijltang.

ehm wat bij mij helpt zijn van te voren beschermingsspullen en als het dan gestijlt is een goed serum erin.

Ik heb inderdaad een goedkope stijltang, maar die was ook in de aanbieding. Mijn zus heeft een wat duurdere en zover ik weetis die wel heel goed want bij haar werkt het wel. En ik heb me ook al een paar keer door haar laten stijlen alleen dan krijg ik precies hetzelfde.

Doe ik al :stuck_out_tongue:!

De temperatuur van de stijltang hoger zetten. Ik stijl m’n haar op 220 graden.

Volgens mij gebeurt dat altijd, hoe goed je stijltang/serum etc. ook is.

Er geen haarlak op doen, daardoor gaat je haar ook weer terug krullen.
Ik heb ook wel eens haarlak op gedaan na het stylen had erna meteen weer slag in mijn haar.

Als dat niet werkt naar je kapper gaan en vragen wat je het beste kunt doen en welke producten je het beste kunt gebruiken.

Bedankt voor jullie reactie’s.
Naar de kapper gaan is wel een optie alleen dan denk ik dat ze je daar allemaal middelen gaan bevelen alleen om te verkopen en je geld te krijgen en niet zo zeer om het doel wat IK er mee wil bereiken.

up

Serum gebruiken voor het stylen

Dit heeft bij mij ook geholpen. Ik had eerst een stijltang waarvan je de temperatuur niet kon veranderen, nu heb ik een nieuwe & de temperatuur op 't hoogst slechtslecht, en nu blijft het als ik er niks aan doe, een paar dagen steil!