Heee meiden!
Ik ga het proberen kort te houden, maar daar ben ik niet heel erg goed in, dus ik ben benieuwd wat er uit komt terwijl ik m’n verhaal aan het schrijven ben!
Er is namelijk een jongen, ik noem hem even Bas. Ik ‘ken’ hem sinds vorig jaar, sinds dit jaar hebben we iets van 6 lessen samen. Een paar weken geleden, ging hij me volgen op twitter en stuurde me een berichtje of ik zin had om langs te komen.
In eerste instantie dacht ik echt; huh?! Bas?! die iets met míj wil afspreken? Ik vind hem een erg knappe jongen, maar had hem nooit echt gesproken en we hebben hele andere vrienden enzo.
Ik verzon dus maar een smoesje, maar toen vroeg hij voor een andere dag en hij was erg geinteresseerd in me. Op een gegeven moment heb ik ja gezegd en we hadden dus een ‘date’. Ik zou bij hem thuis langs komen.
Eerst vertrouwde ik hem niet echt omdat ik hem niet zo lief had verwacht. Uiteindelijk had ik me dus in hem vergist, totdat hij de date opeens afblies omdat hij nog niet over zijn ex heen was. Opzich best lief, maar een paar dagen later wilde hij opeens wel weer, maar twijfelde toch. Nadat ik wéér ja had gezegd, zei hij toch weer af.
Toen dacht ik echt; heb ik me toch niet in hem vergist, hij is echt de jongen die ik voor ogen had. Die dus een spelletje met me speelt en het alleen maar doet om afleiding of zoenen ofzo; me dus gebruiken. En daar zit ik niet zo op te wachten, ook al was ik nu wel meer in hem geinteresseerd.
We hebben daarna anderhalve week geen contact gehad, en in die week van dat berichtje keek hij me elke keer heel lief aan, zei hoi en bleef maar oogcontact zoeken. De anderhalve week erna, was dat opeens over… Ik ben toen zelf op hem afgestapt en heb gevraagd of er iéts van waar was van wat hij smste en of het soms een grap was ofzo. Hij werd rood terwijl ik tegen hem praatte en reageerde heel leuk/lief hij zei dat het natuurlijk geen grap zou zijn en wat er nou grappig aan zou zijn?! En hij bevestigde iets waardoor ik hem wel weer geloofde. Hij zei ook dat ie niet zo goed is ‘in dit soort dingen’.
We hadden geen contact meer en opeens stuurde hij weer een bericht of ik de volgende dag wilde langskomen of in de vakantie. Ik antwoordde hierop dat ik twijfelde, uiteindelijk zei ik ja, maar wel met de voorwaarde dat hij het niet weer opeens zou afblazen. We hadden de dag erna een date, weer bij hem thuis zijn, zegt hij een kwartier voordat ik weg zou gaan dat ie mee naar zijn oma moet, zijn ouders verplichten hem. Eerst was ik boos, maar m’n moeder praatte alles een beetje goed… en toen was ik meer teleurgesteld, dit zei ik ook tegen hem en toen zei hij dat als ik die aankomende dinsdag langs kwam dat ie het dan wel zou goed maken.
Ik hoorde toen maandag niks meer van hem, heb hem nog wel gesmst en een bericht gestuurd op twitter of het nog doorging. Hierop kreeg ik dinsdag een antwoord dat hij moest werken…
Daarna hebben we geen contact meer gehad en sinds deze week is school weer begonnen. Hij kijkt me niet echt aan, maar het valt me nog mee dat ie zijn nek niet heeft verrekt met het om kijken en dan net langs me heen kijken… Maar me écht aankijken of me zelfs feliciteren afgelopen maandag met m’n verjaardag zit er niet in.
Hij is dus niet écht geinteresseerd en ik ben er wel klaar mee.
Maar het punt is dus, ik denk dat ik hem toch wel erg leuk begin te vinden. En eigenlijk echt wel een keer met hem af te spreken, terwijl ik ergens ook wel weet dat hij toch niks wil anders zou hij wel meer moeite voor me doen.
Wat denken jullie er van?
Ik denk dat ik het antwoord wel kan raden, maar een extra bevestiging is toch altijd wel fijn… (: Sorry voor het lange bericht!
kusjes