Als hij mij verkering vraagt...

Ha allemaal!
Ik ben heel erg aan het twijfelen…
Ik vind namelijk een jongen leuk en hij mij ook (volgens anderen)
En hij gaat mij binnenkort verkering vragen!
Hij wil dit doen op het klassenfeest maar het is ook meteen mijn afscheidsfeest want ik verander van school, ik ga niet verhuizen maar alleen van school veranderen.
Stel voor DAT hij mij verkering vraagt, wat moet ik dan zeggen?
Ja, en hem bijna nooit zien
of
Nee, en hem ook bijna nooit meer zien?
HELP!!!
xxx een twijfelachtig meisje

Je vindt hem toch leuk, dan zeg je toch jaa?
Voor elkaar maak je vast wel tijd dan hoor.

Dus als je niet bij elkaar op school zit, kun je elkaar bijna nooit zien? Wil je je dates uitvoeren op school?

Er is ook tijd buiten school, even dat je het weet. En oja! In het weekend is er geen school. Kijk eens aan, alle tijd van de wereld.

Precies dit, je maakt toch tijd voor elkaar als je verkering hebt en je spreekt toch thuis af en niet op school? Ik zou gewoon ja zeggen als je hem leuk vindt

Heel ergbedankt!
Jullie hebben helemaal gelijk, ik was gwn erg onzeker :flushed:
xxx

Als je verkering hebt doe zie je elkaar niet alleen op school, maar juist eromheen. Dus ik snap je probleem niet helemaal

Het feit dat er het woord ‘‘verkering’’ in de titel staat, geeft ons allemaal het recht om gewoon bij dit topic vandaan te blijven.
Elf jarige mensen moeten buiten spelen niet relatie struggles nemen, swag is al erg genoeg.

Ik snap nooit zo goed dat mensen van te voren al kunnen weten wanneer een jongen je ‘verkering’ vraagt…

HAHAHA :slightly_smiling_face:

Want je kan onmogelijk verkering hebben met iemand die niet bij je op school zit. :grinning:

Ik zou juist gek worden als ik met mijn vriend op dezelfde school zou zitten. Al helemaal als je lessen met elkaar hebt. Ik zie hem toch liever buiten school.

Wat is het probleem dan,helemaal niet alleen ziet hem niet omdat je dan op die anderen school zit.

je vind hem toch leuk,dan ga je toch niet zeggen nee laten we maar bij dit houden omdat ik naar die anderen school gaat.

Als je echt gek op hem ben dan over wint de liefde :hugs:
Succes

off topic: Wat is dit nou weer voor een reactie? Meiden komen op dit forum voor hun problemen/onzekerheden, dan is het aan ons als lezeres (natuurlijk niet verplicht) om hen daarbij te helpen, welke leeftijd dan ook.

Er staat toch ook dat ze verkering neemt? Dan is het toch geen echte ‘relatie’? Ze kan nog niet eens relatie struggles hebben, want ze heeft nog geen verkering. En daarbij had ze het over swag? Nee, begin er dan niet over. Doe eens even normaal zeg. Als je het niet wil lezen dan negeer je het toch gewoon?

Excuse moi.