Als hij masturbeert waar je bij bent

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden…
Wat vinden jullie?

Ik zie nu echt voor me dat hij ineens z’n broek uit doet en eraan gaat trekken ofzo :’)
sorry maar wat bedoel je precies? het is een beetje onduidelijk…

als je naast je vriend in bed ligt bijvoorbeeld en hij opeens zichzelf gaat aftrekken
ik vond het een beetje apart :cold_sweat:

wtf dat is raar

OMG dit is zoooo awkward. Laatst waren we op kamp (met scouting, dus gewoon vrienden) en we lagen met zn drieën in de tent. Hij helemaal verhalen vertellen over zn ‘liefdesleven’, dus allemaal seksverhalen die echt niet waar konden zijn. Op een gegeven moment gingen we dus slapen, en hij dacht volgens mij dat ik en dat andere meisje allebei al sliepen. Hoor ik opeens geschuif van een slaapzak in een vet raar ritme dus ik vraag zo “Mike, wat the fack doe je?” En hij “Euh… Niks… Ga slapen ofzo”

ja idd nogal vreemd. Jullie kunnen beter iets samen doen

jaa wel raar he !! dat vond ik dus ook … hij dacht dat ik sliep. maar dat was niet zo :flushed:

Nou misschien had ie gewoon zin maar durfde hij je niet wakker te maken (gezien hij dacht dat je sliep)
Zou er niet teveel achter zoeken.

Als hij dacht dat jij sliep is dat niet zo raar hoor. Blijkbaar had hij er even behoefte aan. Mannen

Als je slaapt vind ik het precies niet zo raar. Liever dat dan dat hij me wakker maakt in het midden van de nacht. :’) Als hij weet dat je wakker bent vind ik het wel raar.

hmm dat is misschien ook wel zo idd… maar het voelde wel awkward voor mij.
zo van; zal ik laten merken dat ik wakker ben of niet?

als ik dat door zou krijgen zou ik echt zo heel subtiel(not) zijn rug knuffelen of toevallig mijn arm over hem heen leggen
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar ja… beetje wtf wel. Maar als hij je niet wakker wou maken… achja
Ik zou er niet teveel achter zoeken

ik zou best boos zijn tbh :’) Dat is gewoon ranzig. Ga dan op z’n minst even naar de wc ofzo.

Ja. Daar kies je zelf voor.

Haha, ik had gewoon om te laten merken dat ik wakker was heel sarcastisch gevraagd: ‘schat, heb je hulp nodig?’

Haha ja idd!

Dit ja (’:

Bah dat hoeft van mij niet zo nodig, of ik trek hem af, of er wordt gewoon helemaal niet afgetrokken (in de meeste gevallen dus). Ik hoef der niet bij te zijn als jongens zichzelf aftrekken eigenlijk :’)