Als hetero naar een gaybar.

Ik ben wel benieuwd of er hier meiden zijn, die gewoon op jongens vallen of twijfelen, die wel eens naar een gaybar zijn geweest? :slightly_smiling_face:

Een goede vriendin van mij twijfelt of ze op jongens of meiden valt. Ze heeft al eens op een site gekeken speciaal voor lesbiennes, maar dit vond ze maar niks. Nu vroeg ze of ik eens met haar mee wou naar een gaybar. Ze wil natuurlijk niet alleen, en ik ben de enige die van haar twijfels weet.

Ik ben er 100% (tot zover dat kan) zeker van dat ik op jongens val. Ik vind meiden vaak heel mooi, en kan ook gerust omkijken als er een knap meisje langsloopt. Maar ik zie mijzelf niet snel verliefd worden op een meisje. Maar het lijkt mij eigenlijk wel interessant om daar eens heen te gaan.

Hoe dan ook, wie heeft dit wel eens gedaan, en wat vond jij er van?

Daar zijn toch alleen meiden die echt op meiden vallen of bi zijn? Het gaat mij nu eigenlijk vooral om meiden die wel op jongens vallen :slightly_smiling_face:

Edit; Haha, is niet erg :wink: Bedankt voor je reactie!

hee,
Ben zelf bi, en nog nooit in zo een bar geweest. Ik ken wel veel mensen die daar heen gaan en bij ons is het zo dat ongeveer 60 a 70 procent gay/bi is en de andere 40 a hetero. Ik woon trouwens in Leiden. Dus je kan het altijd proberen, en als een meid je versiert moet je het opnemen als compliment :wink:.

Groetjes!

^ Is die bar ook in Leiden? Wist ik niet!

OT: Ik ben een paar keer naar Pann geweest, dat was echt fantastisch! En in mijn oude woonplaats belandden we nog wel eens in een karaoke-gaybar. Maar die was eigenlijk alleen voor mannen, dus geen lesbiennes.
Maar Pann is leuk. Ik werd daar ook helemaal niet versierd, maar ik was toen wel met een hele grote groep mensen, dus dan ben je er vaak minder mee bezig.

Ik ben niet les(bi)sch en ben nooit in een gaybar geweest, maar het lijkt me wel leuk om eens heen te gaan. :slightly_smiling_face:

Ja ik :"D. Mijn vriendin was aan het twijfelen, precies zoals bij jou. En toen zijn we naar zo’n bar geweest en naar een PAN feest.
Ze is er zelf nu wel van overtuigd dat ze op vrouwen valt, dus het heeft haar wel geholpen.

Ik vond het op het begin best wel raar :"). Ik weet niet, gewoon zo’n gevoel, maar ook omdat ik nog wel aan het idee moest wennen. Maar na 'n uurtje was dat ook over.