Als haarverf niet pakt...

Is je haar dan toch beschadigt door de verf? Of is de verf er zo uitgewassen en heeft het amper invloed op de conditie van je haar?

Wat is jouw haarkleur en welke kleur verf heb je er in gedaan, van welk merk?

als haarverft niet pakt dan ga je naar de kapper

Als je je haar al lang verft, kan het zijn dat op een gegeven moment het niet meer pakt omdat je haar al te beschadigd is.

Dat was mijn vraag niet. Ik vroeg niet waarom het niet pakt, maar wel dat àls de kleur niet pakt, je haar dan alsnog beschadigd word van de haarverf die niet pakte. You get it?

google is your friend

Algemeen haarverf topic.

Als je goed antwoord wil dan kun je wel wat vriendelijker reageren, die mensen proberen je ook gewoon maar te helpen.

Ik denk dat het toch enigszins invloed heeft, je laat er toch een chemisch goedje op inwerken en je spoelt het er ook doorheen, dus het zal vast wel iets doen.

Maar je wil natuurlijk niet weten wat ik denk, dat vraag je niet, je wil natuurlijk zeker weten of het invloed heeft.

:crazy_face: …beetje vriendelijker kan ook wel denk ik, ze proberen je alleen maar te helpen hoor.

Hmm, er is toevallig een arrogante meiden op GS topic. Probeer het daar eens :slightly_smiling_face:

Uhm… het was niet arrogant bedoeld hoor!
Misschien kwam het alleen zo over; was er mij niet zo bewust van.

heb ik zelf ook gehad.
ik ben namelijk van blond naar zwart en weer terug naar blond gegaan.
ik heb ontkleuringsspul gehaald uit Engeland dat je haar niet beschadigd.