"Als een mens in het verkeerde lichaam kan zitten, waarom een dier dan niet?"

Oké dit klinkt echt héeel raar maar ik had het er laatst met m’n moeder over.

Wij hebben dus katten, en naja 1 kat is echt heel erg raar. Zodra je met je handen op een speelse manier op haar afgaat rent ze ‘gillend’ weg, net zoals kleine kindjes doen. Ook vind ze het geweldig als je achter dr aanrent en dan gaat ze zich verstoppen wat dus geen normaal katten gedrag is.
En zo zijn er nog meer dingen die er echt op wijzen dat ze geen normale kat is.

Dus ik zei laatst voor de gein tegen m’n moeder ‘als een mens in het verkeerde lichaam kan zitten, waarom een dier dan niet?’
En toen zijn we daar over na gaan denken en kwamen we tot de conclusie dat dat best eens zou kunnen.
Je hebt ook mensen die er alles aan doen om op een dier te lijken, wij zien die mensen vaak als raar en apart maar waarom zou het niet kunnen dat hun zich ook van binnen zo voelen?

Vraag me af wat anderen hier over denken (:

Ik geloof niet dat dat bij dieren zo werkt. Ik betwijfel sowieso of je als mens in het verkeerde lichaam kan zitten, op de manier van ‘ik ben eigenlijk een kat/paard/zeehond’. Heb er geen argumenten voor, ik geloof er gewoon niet echt in.

Hahaha ik vind jouw kat echt geniaal :’).

Maar nee ik denk het niet, dieren zitten toch anders in elkaar dan dieren.

ja ik denk dat mijn kat diep van binne een nijlpaard is

groetjesss

Dit doet Gucci ook altijd, hij verstopt zich en gaat dan menselijk doen.
Goede beredenering.

But okay, ik weet het niet… Het kan wel?

Wow, dit gaat diep. ;p

is de kat niet autistisch ? blijkbaar kan autisme bij dieren ook

maar ik heb werkelijk geen flauw idee :’) Mijn hamster gedraagt zich eigenlijk gewoon als een hamster :’)

mmm ik denk wel dat het kan maar niet dat het heeeel veel gebeurt.
Ik heb zelf een kat (poepjes) en als die alleen zit gaat ze gewoon tegen zich zelf praten… prrr pprr miauw miauw prr
Gewoon constant door. Ze doet dat ook tegen ons alsof ze hele verhalen verteld.

Het kan er denk ik ook aan liggen hoe je zelf met de kat omgaat…

Wij hebben twee honden en eentje daarvan gedraagt zich echt precies als een kat. Gaat ook met een holle rug staan en krast met haar poten over de bank etc.

Ik sluit niks uit :confused:

Mijn kat speelt ook verstoppertje met ons :slightly_smiling_face: ik zeg waar is gizmooo dan rent ze weg en verstopt zij zich :slightly_smiling_face: