als één man met begeerte famillieleden zal aankijken?

Hallo allemaal :slightly_smiling_face:

Vinden jullie het normaal als één vreemde man bijv. met begeerte, ontfatsoenlijk en sensueel je familieleden (moeder, zus etc) zal aankijken? En Hoe zou je daarop gaan reageren?

Not* - Ten eerste het is maar een vraag, ik was beetje nieuwsgierig wat de mensen hierover zeggen hadden/hebben

• Ik heb het niet over hoe de elke mens “kijkt” maar “kijk” manier van één sensueel en begeertig gedrag en kijkmanier aan je famillieleden toe
  • Als jullie aan mij zouden vragen over de kijkmanier wat ik aan jullie vroeg, zou ik het niet acceptabel vinden
  • En het is maar een vraag dus neem me niet kwalijk :slightly_smiling_face:
    Alvast bedankt

Ik snap je vraag niet zo goed, staat een beetje onduidelijk uitgelegd.

Bedoel je als een man geil naar je familieleden kijkt? Zo ja, dan vind ik dat eigenlijk best onbeschoft. Veder heb ik er niet zoveel op te zeggen wat zou niet weten hoe ik dan zou reageren.

Ik heb wel een keertje gehad dat op een feestje een of ander meisje me vriend zat te versieren, toen heb ik hem recht voor haar ogen gezoend dus toen was het voor haar meteen duidelijk. :stuck_out_tongue:

Is dit een gevalletje google-translate? :’) Anders: leer formuleren. Ik zou graag iets on-topics zeggen, maar ik snap er geen hout van.

Hé?

Ik zou hem een hele boze blik geven! & zeggen “kan je 't zien?” of gewoon weggaan!

Ik ben jullie allemaal zeer dankbaar, thanks :upside_down_face:

Het is wel vreemd dat ik na mijn registratie de vraag stelde, neem me niet kwalijk… :slightly_smiling_face:

Nogmaals bedankt allemaal

Jaaa :slightly_smiling_face:

ik snap het niet :flushed:

Kijkmanier? Is dat een woord? :confused: Sorry ik snap helemaal niks van wat je nu vraagt! Nouja misschien een beetje, maar nog steeds is het heel vaag geformuleerd?

Bedankt voor je reactie Kyra :slightly_smiling_face:
Ik bedoelde eigenlijk heel simpel “Als een man geil naar je familieleden kijkt” Hoe zal je zelf daarop gaan reageren?

Het is mijn fout excuses, ik heb het ook onbegrijpelijk uitgelegd, I know :wink:

oke…

Geil terugkijken man.

Ik heb echt het gevoel dat dit een gevalletje man-wil-advies-over-jaloezie-binnen-relatie is ofzo :’)

Ik heb echt het gevoel dat de TS een een of ander vies ventje is :’)

Ik heb het gevoel dat dit echt een raar en vooral creepy iemand is…
Gezien dit topic PRECIES hetzelfde is op het viva forum, scholierenforum, ellegirlforum en nog een paar andere forums.

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1873879
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1866094

Dus topic starter:

http://troll.me/images/pissed-off-obama/you-bitch-gtfo-now.jpg

mevrouwtje niet zo stoer achter de pc…

En dan?? als ik sommige dingen vraag!! Mag dat niet?? misschien doe ik toch onderzoekje??

En die afbeelding is grappig man :slightly_smiling_face: Haha

Wtf? Ik begrijp er geen hol van. En ik zou zeggen sodemieter een eind op.

Hey hollanders doe is rustig aan

Kom we gaan uitpraten, je kan mij niet bang maken weetje

Lol wut.