als een jongen je aanstaart

Ik vind een jongen leuk… en me vriendin is naar hem toegegaan. helaas voelt hij niet het zelfde voor mij. :’( maar elke pauze maken we oogcontact als ik kijk kijkt hy weg en ook andersom… Betekend dit iets of helemaal niets?

Misschien is hij gewoon nieuwschierig of hij durft gewoon niet te zeggen dat hij je leuk vind.

hoop de 2e… :blush:

naja als hij al zegt van niet… Misschien kijkt hij ook wel om te kijken of jij niet hem zit aan te staren. Jongens zijn vreemde wezens…

Misschien moet je anders proberen meer contact te zoeken met hem dan alleen oogcontact…

Of misschien beeld jij je dat in. Als je nagaat naar hoeveel mensen je eigenlijk kijkt in de pauze, klas en diegene kijkt toevallig terug dan lijkt het al meteen heel wat. Ookal gebeurd dit vaker, kan best zijn dat het hem opvalt ofzo en dat hij dan naar jou gaat kijken zonder dit met die reden te doen (omdat hij je leuk zou vinden). Dus als terugstaren omdat jij dat doet haha.

Ik zou het hem gewoon zelf vragen, dan weet je het zeker.

Als ik een jongen bekijk om het zo maar te noemen, ookal is het de zelfde heel vaak, dan kijk ik ook weg als hij kijkt. Niet om je wens te verpesten natuurlijk, maar ik kan iemand knap vinden (dus kijk ik graag naar hem) maar zonder hem leuk te vinden?
MAAAAR, dat zegt natuurlijk niet dat dat zo is.

Oh en als ik een iets bekender persoon zie, waar ik dus de naam van ken enso en wel is mee gepraat heb (ik weet niet of jij dat met hem hebt), dan kijk ik ook sowieso sneller naar hem/haar.

Als hij je alleen maar zit aan te staren maar zegt dat hij je niet leuk vindt, laat 'm dan gewoon los. Ga er gewoon vanuit dat er geen zinvolle reden voor is. Als het je irriteert vraag je gewoon: ‘‘Kan je het goed zien zo?’’

Mee eens

Meestal als iemand mij aanstaart dan kijk ik ook even terug tbh. >_>;

Waarschijnlijk kijkt hij alleen naar je omdat hij weet dat je hem leuk vindt (dan kijk je toch automatisch naar diegene omdat het nog in je hoofd zit).

Maar als hij gezegd heeft dat hij je niet leuk vindt dan zou ik dat geloven en verder jezelf niet zo gek maken door signalen te ‘zoeken’

Als hij wegkijkt lijkt het me niet echt dat hij interesse heeft…?

Als hij jou ziet moet hij waarschijnlijk even aan je liefdesverklaring denken. Hij heeft gezegd dat het niet wederzijds is, dus probeer jezelf niet gek te denken en kijk vooral lekker naar andere leukere jongens die wel interesse hebben :slightly_smiling_face:

Nu hij weet dat jij hem leuk vindt gaat hij er op letten. Misschien vindt hij jou niet leuk maar is hij nu nieuwsgierig of je kijkt, dat vinden ze vlijend.

Als hij echt heeft gezegd dat hij je niet leuk vindt, zet hem dan uit je hoofd. Anders moet hij zelf maar naar jou toe komen maar ga er niet van uit!

T zou best kunnen dat ik het me verbeeld ja … maar al mn vriendinnen die zeggen echt elke keer als hij langsloopt ja hij kijkt naarje … ik durf natuurlijk niet terug te kijken … dus weet ik ook niet of hij het ook echt doet.

Jongens zijn zo vreemd :expressionless:

Maar als hij kijkt kijk ik ook weg , niet omdat ik geen interesse heb maar omdat ik anders recht in zn ogen kijk. Ik wil t alleen weten omdat ik kijk omdat ik hem leuk vind , dus waarom kijkt hy?

misschien kijkt hij naar je omdat hij weet dat jij hem leuk vind, misschien zit ie je dan te observeren en te kijken of ie jou misschien toch wel leuk vind ofzo