Als die ene jongen erbij is, doet ze gewoon fuck!

De titel zegt het al. ^^
Altijd als ik samen met mijn vriendin gewoon leuk sta te praten, en er oppeens een jongen bij komt staan. Doet ze gewoon weg kut tegen me! Het gaat ongeveer zo :

• Wij staan leuk te praten
  • Jongen komt erbij staan
  • Jongen zegt iets irritands tegen mij bijv. je hebt je haar best wel stom zitten.
  • Vriendin zegt ; Jaa idd het zit echt niet
  • Ik word boos. ( laat dit niet te erg blijken ofcourse )

En zo zijn er nog wel wat dingen die ze me flikt als die jongen erbij komt staan. Het is altijd!
Praten heeft geen zin dat heb ik al geprobeert. Het is gewoon echt irritand.
Die jongen vindt haar btw helemaal niet zo leuk als zij hem leuk vindt.

Irritant.

Door blijven zeuren, dat je het vreselijk vindt? En anders dumpen die handel?

Als praten geen zin heeft vraag ik me af wtf je bij haar doet?
Ze hoort het te snappen en ze hoort daar wat aan te gaan doen. Ik heb nu hetzelfde en ik heb geprobeerd met haar te praten, ze zei dat ze het snapte maar ze is totaal niet veranderd. En daarom praat ik ook niet meer met haar. Gewoon, omdat dat beter voor mij is.

Oh herkenbaar, alleen bij mij gebeurt als een andere vriendin van haar erbij komt staan.

Ik hou dit topic even in de gaten.

Het probleem is, ik kan zo goed met haar opschieten. Maar als hij erbij is is er gewoon helemaal niks aan te doen… Ik wil haar niet dumpen voor dat. Als hij er niet is is het zo gezellig.

Wat ongelofelijk dom -.-. Gewoon ook dom doen als er jongens bij zijn? Play it better girly (;

Goede optie ^^ als ik dat doe dan wil ze waarschijnlijk misschien met me praten omdat ze dat kut vind en dan kan ik haar uitleggen hoe ik me voelde =P Thanks <3

zeg dat jongens er leuker vinden als ze wat tegengas geeft (is meestal ook wel zo) en positief en vorlijk is. ‘ja je haar zit echt niet’ helpt daar niet echt aan mee lijkt me.

een huge scene maken. ^^

als hij nog eens zegt dat je haar niet goed zit, en zij zegt weer van ‘ja inderdaad het zit niet zo mooi’ dan zeg jij gewoon, ‘oh leuk dat je eerlijk bent, jouw mascara klontert eigenlijk ook nog al heel erg’ of iets in die aard x) geef gewoon een gemene opmerking terug, en als ze boos wordt, kan ze je niks verwijten, want zij doet het ook bij jou. misschien snapt ze dit dan voor de volgende keer? en praat er eens over met haar

Bedankt allemaal. x

Ohhh herkenbaar, vooral als die vriendin dan echt gaat samenspannen met die jongen tegen mij. Doet ze de laatste tijd alleen maar…

Pffff, echt vervelend vind ik het. :frowning_face:

of je zorgt juist dat jij&die jongen gaan samenspannen (6)

hahaa nee dat is ook zielig
voor als zij hem leuk vind! ;p

Maybe 1x gewoon dat ze ziet hoe sjit het is. Jep dat ga ik denk ik doen ty <3

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Okay, dit is echt een extreem flauwe actie, maar gewoon de volgende keer als ze zo’n rotopmerking maakt als die jongen erbij staat, recht in haar gezicht zeggen: “…, waarom stel je je opeens zo aan? Daardoor vindt … je echt niet leuker, dus doe gewoon normaal.”

Je kan haar woorden ook proberen te ‘verdraaien’
door bijv.; Oh, je zei net nog dat je het leuk vond.
Als ze dan probeert tegen te spreken, blijf je gewoon volhouden.

Dan komt zij nogal dom over.

maar…yeah… geen idee of zoiets werkt, ik zelf zou het negeren.