Als de crush van een vriendin jou vertelt dat hij iets voor je voelt....

Tja, wat dan? Ik zit nu dus in die situatie en ik vind het zó moeilijk. Het haar vertellen, en haar pijn doen met de gedachte dat de jongen waar zij verliefd op is een ander leuk vind, of het niet vertellen en haar misschien wel valse hoop geven…?

Wat zou jij doen, + wil je misschien uitleggen waarom? Liefss

Ik zou het wel vertellen. Voordat iemand anders het haar verteld, dat zou erg lullig zijn. Ik zou haar vertellen dat jij er ook echt niet blij mee bent, en dat je er ook niks mee doet. En dat je er voor dr bent.

Inderdaad, gewoon vertellen. Beter jij, dan iemand anders. Met jou kan ze er tenminste zeker van zijn dat er niks gebeurt tussen hem en jou, dan. Tenminste, dat hoop ik toch, haha.

ik zat in ongeveer dezelfde situatie en voordat ik besloten had om het haar te vertellen heeft hij het dr zelf verteld. Met de mededeling dat ik dat ook wel wist. Kan ik je niet aanraden, dus zeg het tegen haar, scheelt een hoop gedoe!

Vertellen! Jij kunt er niets aan doen toch? Tenzij je met hem gezoend hebt ofzo…

Haha oke, vanuit deze reacties is het dus duidelijk wel vertellen! Krijgen we alleen weer het probleem dat ik niet weet hóe, maar dat komt wel goed denk ik…

en @MissPoison nee er zal sowieso verder niets tussen mij en hem gebeuren omdat ik hem gewoon als vriend zie, en al zou ik dat niet zien, zou het inderdaad ook gewoon niet eerlijk zijn tegenover haar!

Bedankt voor de snelle antwoorden (:

Neenee dat sowieso niet haha!

Haar gewoon vertellen.