Als Barbie verkleden

een paar kleine plukjes roze nephaar (:

Een roze jurkje met van die witte stippen ofzo.

Een lichtblonde pruik, roze jurkje en roze hakken.

vergeet je dikke laag foundation niet:P

-

Dat roze hoofdstel is wel vet xD

Omg dat shirtje heb ik ook, maar wel als pyama haha

je moet je dan ook een beetje bewegen als een barbie, lekker tuttig en een beetje robotig

Dit is een leuk filmpje voor make-up van barbie, best leuk:

klik

In ieder geval gestijld haar enzo. En je kan ook een beetje kijken naar legally blonde. Die kleed zich toch ook altijd heel erg roze enzo dus:).

neem knalblauwe kleurlenzen :slightly_smiling_face:

hier ben ik het mee eens (:

En ik ben het er mee eens dat dit een very old topic is.

panterprint, spinnenpoten, blonde extensions (als je nog geen blond haar hebt)

http://www.youtube.com/watch?v=J4-GRH2nDvw

dit is een make-up filmpje van michelle phan, echt een supergoede make-upartist, moet je echt ven kijken.

Dan word je geen barbie, maar trailertrash.

Haha, je hebt echt een leuk paard!

Maar ehm… vorig jaar op school verkleedden de zesdejaars zich voor 100 dagen & er was daar ook een meisje bij die zich als barbie verkleedde?
Het was wel grappig, ze had dus zich als Barbie verkleedt -ze had zwart haar en heeft ook het zwarte haar gehouden.
En ze had een soort van grote kartonnen doos versierd en zich ‘erin’ gezet, als je begrijpt wat ik bedoel.

http://www.feestkleding-fancydress.nl/media/catalog/product/cache/2/small_image/169x225/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/7/1/7151-doll-box.png

Zo’n doos dus :grinning:
Je gaat direct opvallen, maar het is echt wel origineel!

Bedankt meiden, maar dit is een topic van vorig jaar xD
Het feest is alang al geweest hoor ! :stuck_out_tongue: Maar bedankt …

Haha vet handig dit topic! Ik heb binnenkort ook een themafeestje waar we als barbies heen gaan! Tips zijn dus nog steeds welkom. Wat we al hebben: blonde pruik v/d action, en dan nepwimpers en dan gewoon roze kleding. Ik heb ook nog zo’n super pushup BH van de H&M, alleen dat wordt misschien een beetje erg veel van het goeie, omdat ik zelf al niet echt kleine borsten heb…