Als alles zou kunnen...

Heyy,

Als echt alles zou kunnen, wat zou je dan doen?
Ik zou bijvoorbeeld dan nu met mijn hele familie en mijn beste vrienden naar Amerika verhuizen. Ik hóud van Amerika, maar ik wil er eigenlijk niet heen verhuizen omdat ik dan al mijn familie en vrienden hier achter laat.

Dus, wat zou jij doen?

XO Vera :couplekiss_man_woman:

nieuwe wereld bouwen die wel leuk is

inderdaad, alles wat negatief is, positief maken

Dat alles wat nu ongezond is ook gezond wordt

Dat ik 5/6 kilo afval, mn neus magisch kleiner laten maken, mn kledingkast laten opruimen en uitzoeken, beter betaald worden op mn werk, trouwen, verhuizen met mn vriend samen, en mijn stofwisseling zo manipuleren dat ik alles kan eten zonder dik te worden :’)

Paar miljoen op mn rekening storten, een teleportatieplatform uitvinden, alles kunnen eten zonder dik te worden, samenwonen met mijn vriend, stoppen met mijn opleiding en daarna alsnog een goede en leuke baan vinden.

Alle oorlog, haat, racisme etc uit de wereld halen.

Dit een beetje ja.

Precies dit ja

Ehm, dat de wereld zeg maar wordt bewoond door 10% van het aantal mensen dat er nu leeft, en dat dat bevolkingsaantal + de welvaart gelijkmatig is verdeeld over de wereld. Ik zou dan in een dorp willen wonen waar je de meeste mensen kent, waar iedereen bijdraagt aan de maatschappij, waar superduurzaam wordt geleefd, waar je veel lokaal voedsel produceert. En dat er over de hele wereld veel ruimte is voor natuur.

En zelf zou ik willen samenwonen met m’n vriend, goede vrienden willen hebben, en een paard.

in het bos gaan wonen met een droomjongen, en dat ik dan een zwart paard heb en hij zo’n witte, en om t bos zit een glazen onzichtbare wand waardoor niemand van de buitenwereld ( die er wel is) iets kan doen, het is in dat bos altijd zomer:) big dreams :hugs: