als 15 jarige naar een discotheek gaan

hoi allemaal, ik weet niet of ik dit bij het juiste topic gezet heb, maar aangezien dit het breedste topic is zet ik hem hier. neem me niet kwalijk als ik het verkeerd neer gezet heb.

ik ben 15 jaar, en word in november 16. nou is er over 3 weken een super leuk feest maar daar moet je 16 voor zijn, staat op de site. maar een paar van mijn vriendinnen zijn 15 en komen daar wel binnen. nou vraag ik me af of ik ook binnen kom? mijn vriendinnen zijn een stuk langer dan ik & lijken ook volwassener. ik ben bang dat de portier naar mijn ID gaat vragen en ik dus niet naar binnen mag. heeft iemand tips waardoor ik ouder kan lijken? of tips hoe ik sws binnen kan komen? Alvast bedankt!

Zelf maakte ik vroeger regelmatig mee dat ik als meid toch eerder binnenkwam dan een jongen van 15. De portiers zijn bij meiden toch altijd wel wat makkelijker. Je kan het altijd proberen maar het is natuurlijk we lullig als je vriendinnen uiteindelijk wel naar binnen mogen, en jij alleen overblijft en niet naar binnen mag.

Je kan er bijvoorbeeld goede afspraken met ze alle overmaken als jij niet naar binnen mag de rest ook niet gaat. En anders vooral niet zenuwachtig aankomen, gewoon jezelf zijn en niet bang zijn dat ze naar je ID vragen. Als je zenuwachtig aankomt ben je eerder een soort van ‘Verdacht’ en bekijken ze je ID.

In ieder geval veel succes, en hopelijk veel plezier!

ik zou het gewoon proberen