Ben jij ook alleen op valentijns dag?
laat hier achter wat je gaat doen
Samen met vriendinnen naar de bios x
Ben jij ook alleen op valentijns dag?
laat hier achter wat je gaat doen
Samen met vriendinnen naar de bios x
Film kijken met mijn moeder I guess c:
Gewoon, niks. Studeren I guess.
Dit dus. :’)
niets speciaals, tenzij iemand spontaan een aanzoek doet :’)
Ik heb al lang een vriend, maar waarschijnlijk zie ik hem die dag niet eens. Heb ook nog geen cadeautje, waarschijnlijk wordt het snoep of zo haha.
Ik en mijn tweeling zus zijn dan jarig dus heb nooit een alone valentine Voor de rest geen idee, vriendjelief moet werken van 4 - 11/12 savonds
Al die topics over valentijn, er wordt echt een big deal van gemaakt, terwijl het eigenlijk een gewone dag is. Je gaat gewoon naar school of naar werk en mocht je een vriendje/vriendinnetje hebben dan kun je er 's avonds wat aan doen als je wilt. Hoop onzin en ik vind het een beetje sneu als je helemaal zielig gaat doen omdat je geen ‘valentijn’ hebt
In een hoekje zitten huilen
Nee haha. Niks bijzonders. Gewoon naar school gaan, huiswerk maken, oppassen. That’s it (:
Ik heb een lange schooldag met veel toetsen en daarna moet ik naar de orthodontist. In de avond ga ik mezelf gewoon lekker vol vreten denk ik
Nee, ik ben lekker bij mn vriendje dan;)
hahah sorry, ik moest even dwars liggen.
Ik deed elke valentijnsdag die ik alleen was kaartjes versturen naar mijn vrienden:D
Ik moet naar het ziekenhuis die dag =P
2 controle-afspraken, wegen, bloedafname & MRI-scan.
jaa, zinin valentijnsdag joh! haha
Haha ik heb een economietoets die dag. Wordt waarschijnlijk ook het romantischste van de dag, want ik heb geen vriendje.
Waarschijnlijk lig ik de hele dag in mijn bed aan het bijkomen van carnaval.
precies dit. Ik heb een vriend maar wij doen niks. Ik vind het eigenlijk gewoon onzin.
Aan hem denken en niks doen…
Niks. :'D Ik besteed geen aandacht aan valentijnsdag en ik ga ook niet jammerend in een hoekje zitten, alleen maar omdat er ook mensen op de aardbol zijn die het wel graag vieren. ^^
niks, heb een lange dag school en als ik dan vrij ben vier ik dat ik vakantie heb, maar meer ook niet haha. ben wel alleen, maar heb een leuk vooruitzicht dat ik zaterdags weer een date heb!