Allstars op ebay: betrouwbaar?

Ik zocht net op ebay voor allstars, en toen kwam ik deze tegen.
Ze zijn omgerekend maar iets van 15 euro, en nu vraag ik me af of dat wel betrouwbaar is? Of zullen het neppe allstars zijn?

http://usih.merchantrunglobal.com/ImageHosting/ViewImage.aspx?GlobalID=1004&MerchantID=10395&ImageID=11&DisplaySize=-1

Nep.

Ik weet niet! onderaan staat wel dit.

1. this is Original item ?

Seller Reply : yes ,this is Original item

Ja, zal ik ook zeggen als het nep was.

Heb je trouwens een link?

Kijk naar de betrouwbaarheid van de verkoper, als ze vals zouden zijn zouden de mensen toch niets goed zeggen? En trouwens, als het goede nepperds zijn zou ik ze ook kopen hoor!

Toevallig, ik heb gister all stars binnen gekregen van Ebay. (Wel lage)

En nee, waarschijnlijk zijn het niet de echte nee.
Maar met het blote oog zie je het niet.
Ik kan het namelijk wel zien aan de binnenkant, daar staat altijd zo’n tekentje van een schoentje toch? Nou die zit bij mijne nog al scheef :stuck_out_tongue: Bij echte ‘merk’ schoenen zouden ze dat gewoon niet doen. Maar desalniettemin, ik heb voor deze schoenen 16 euro INCLUSIEF betaald, terwijl je ze in de winkel voor 65 haalt… Die kleine details die niemand dan opvalt maakt mij dan niks uit!

kijk naar feedback ofzo?
link trouwens?

Ja, heb je een link? :3

Kun je daar ook lage grijze allstars kopen?
En komen ze uit Amerika dan, is de verzendkosten dan niet duur?

de link staat toch in de beginpost? :’).
‘en toen kwam ik DEZE tegen’ en dan op deze klikken ;p

hé ja dom, als ik snel kijk zie ik het verschil niet tussen blauw en zwart ;p

Ik heb mijn All stars op marktplaats gekocht, echte. Ik weet even niet meer hoe duur ze waren, zal het opzoeken.
(Zebrasok, het waren lage grijze)

Edit: ze waren ¤30, zonder verzendkosten.

Ja de verzendkosten zitten al in die 15 euro. :wink:

97.5% Positive feedback

Maar ik weet niet of het dan wel de echte zijn…

Ze zijn waarschijnlijk nep, maar als je het verschil niet ziet… who cares.
Ik heb ook een jaar rondgelopen op korte jeans-Allstars die ik in Suriname heb gekocht, en die niet van echt te onderscheiden zijn… Zijn wel van slechtere kwaliteit dan de echte trouwens, maar dat is logisch.

het lijken me geen echte.
maar je ziet het verschil amper waarschijnlijk.alleen in kwaliteit.

Mensen vergeten dat in Nederland de prijzen van AllStars zo hoog liggen gezien ze allereerst geimporteerd worden met grote hoeveelheden, douanekosten + invoerrechten etc erover heen komen [geloof me, dat is echt het grootste gedeelte van het bedrag wat wij hier ervoor neerleggen!] en dan ook nog de NL verkopers er winst op moeten maken :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ze nep zijn

ik zou ze gewoon in de winkel kopen!

Ze zijn denk ik niet echt, maar ze worden wel gewoon opgestuurd als ik zo de feedback lees en ik denk niet dat de feedback ‘nep’ is. En achjoh wat maakt het uit als ze nep zijn… als je het verschil niet ziet, het scheelt je wel veel geld!