Allstars in de wasmachine doen?

Ik heb witte allstars maar ze zijn een beetje vies, dus mensen zeiden dat ik ze in de wasmachine moet doen. Maar moet dat met een soort zakje of gewoon los? Veters er uit of er in?

Ik wist niet of dit nou in het algemene allstars topic moest of niet. zoja sorrrieee

ik heb zelf geen allstars, maar het lijkt mij wat gevaarlijk om schoenen in de wasmachine te doen. als het wel kan sorry dan
ik maak zelf mijn schoenen altijd gewoon schoon met warm water en wat sop en een schuurspons, werkt eigenlijk ook goed :slightly_smiling_face:

All stars kunnen meestal de was wel in, heb ze geloof ik toen der tijd los bij gegooid zonder veters, maar als je het zeker wil weten kun je ze het beste even in een zakje doen (die van mij waren fake en ik had niet zoveel belang bij, dat ze heel zouden blijven)

ik heb zwarte all stars en heb ze al meerdere keren in de wasmachine gehad gewoon met veter en al en ze zijn nog helemaal goed!

Gewoon met veter en al de wasmachine in gooien, heb ik al vaak gedaan met de mijne.

Ja, kan wel. Alleen zou ik ze er niet los (zonder andere was) in doen want dat is niet goed voor de wasmachine.

Ik stop mijn All Stars altijd in een waszak, gewoon voor de zekerheid. Voorheen liet ik mijn veters erin zitten maar op een of andere manier wordt dan alleen de buitenkant wit, dus als ze iets draaien zie je kleurverschil (modderbruin/wit). Beste is dus om de veters eruit te halen maar wel mee te wassen. :slightly_smiling_face:

Ooit eens gedaan met mijn oude all stars, achteraf waren ze wel een beetje bleker en de vlekken gingen niet helemaal weg bij mij, ze vervaagden alleen maar… :frowning_face:

Ik heb ook vaker allstars in de wasmachine gedaan, gewoon op een programma van 30 graden met Vanish en gewoon wasmiddel. Na het wassen gewoon aan de lijn gehangen. Wel haal ik de veters eruit