Allround concealer Catrice

Hey girls,

Ik had een vraagje, kan je de allround concealer van catrice ook gebruiken zonder faundation ??
Alvast bedankt x

Bedoel je echt zonder foundation of zonder foundation van Catrice? En ja, dat kan natuurlijk.

Tuurlijk, waarom niet?

Doe het gewoon op en klaar

[quote author=Heart link=topic=285925.msg273724464#msg273724464 date=1383391516]
Bedoel je echt zonder foundation of zonder foundation van Catrice? En ja, dat kan natuurlijk.
[/q

echt zonder faundation, kan dat?

Ziet dat er niet raar uit ofzo?

Foundation*

Ja, tuurlijk.

Nee, dat ziet er niet raar uit. Ik gebruikte eerst altijd foundation, later ook concealer en nu gebruik ik ze allebei. Ziet er helemaal niet raar uit, tenzij je een te donkere opdoet ofzo.

Oke bedankt!

De beige kleuren kan je rustig zonder foundation gebruiken, maar als ik die roze of groene kleur gebruik moet ik er wel foundation over doen. Of ik breng het niet goed aan, dat kan ook. :’)

You’re welcome. :slightly_smiling_face:

En voor meer vragen kun je het hier vragen:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-makeup-topic-240174.0.html

Dat kan je toch ook zelf bekijken of dat er raar uit ziet? :cold_sweat:

Ik gebruik zo vaak concealer zonder foundation, alleen dan moet je het wel goed blenden, anders krijg je plekjes, haha.

Zolang het matcht met je huidskleur is dat geen probleem.

Oke bedankt iedereen !

Ik zou die groene en roze niet zonder iets eroverheen gebruiken. Als je die roze onder je ogen doen, kun je beter daarna nog vloeibare concealer overheen doen. En ook bij die groene zou ik nog iets van foundation eroverheen gebruiken. Die huidkleurige kun je wel zonder foundation gebruiken.