allochtonen WEG?

ik vind dat allochtonen best gevaarlijk zijn want een vriendin van mij zegt dat 40% van de allochtonen al eens iemand heeft gestoken. en ze kijke je altijd heel eng aan als je langs loopt enzo en dat is niet leuk en ik vind dat ze al te gast zijn in ons land en dan moeten ze niet een beetje de boel gaan verstommen!
vooral marrokkanen,. en er word door hun altijd naar mij gevloten enzo. en dat vind ik best wel eng altijd maar ik ben ook wel knap maar alsnog ze moeten dat gewoon niet doen

wat vinden jullie? ik vind dat ze misschien gewoon allemaal in een speciaal land moeten gaan wonen want ze zijn niet blij in hun eiegn land maar hier komen ze alles verpesten!

haha, ze begint weer.
ik wil mijn tijd hier niet eens aan verliezen

Ik vind dat je moet opkutten en iemand anders moet gaan vervelen.
Of in de zandbak. Kies zelf maar.

mogen wij jou dan ook wegdoen, pleeeeeeese?

wat nou, " ik begin weer"??? ik mag toch wel mijn mening zeggen!! en opkutten is niet eens een goed woord. het is oprotten dombo!

je schrijft het please dus.

serieus meid hier maak je geen vrienden mee… -.-

het is gefloten dombo, niet gevloten

:fu:

Ik vind jou gevaarlijk met je enge topics die heel dit forum verpesten.

Je zinsconstructie is verkeerd. En zinnen beginnen met een hoofdletter. Nu blij?

Hahaahhaa. Omg. Dit is zo dom :’]. Je maakt mn dag!

Opkutten, oprotten. Het betekent allemaal hetzelfde.
Wat is ermee bedoel is:
http://2.bp.blogspot.com/_wt_EG2EeSxo/SdKZuNIlf4I/AAAAAAAACso/WFiLLkszKJY/s320/get_the_fuck_out.jpg

Ik ben het helemaal met je eens! Heb je ook plannen ofzo wat en hoe je het wilt doen? Of zullen we samen een speciaal land ‘maken’?

Ik heb nergens last van.

Misschien moet je je vriendin van minder geloven en beter zelf onderzoek doen en nadenken, want hier klopt helemaal niks van.
Verder moet je evn opletten wat voor soort topics je maakt, want al je topics gaan hlemaal nergens over of worden reltopics. Lees anders even de regels door: http://www.girlscene.nl/fora/de_regels