Allochtone jongens

valt het jullie ook niet op dat we eigenlijk alleen last hebben van allochtone JONGENS en geen meiden , maar toch zijn juist de meiden die worden gestraft zoals boerkaverbod of hoofddoekjesbelasting.
ja dat viel me gewoon op! ik heb niks gehoord over allochtone jongens terwijl ik alleen van hen last heb , en ja ik ben buitenlands en moslim en ik heb echt een hekel aan de meeste moslim jongens die denken dat ze alles zijn vandaar dit! een afghaanse jongen noemde mij gister hoer omdat ik make up droeg en dat zei hij ook tegen 4 andere nederlandse meisjes , dan denk ik echt waar bemoei je je mee , daar kan ik zo boos om worden!

Okee.

Ik ben in het algemeen tegen discriminatie, maar ik vind dat een boerka niet echt kan… Het komt nogal intimiderend over. met hoofddoekjes heb ik geen probleem, vind die hoofddoekjesbelasting idioot.

Oké.

Oh.

Boerkaverbod of hoofddoekjesbelasting hebben helemaal niets te maken met crimineel/rot gedrag dus…

Die dingen zijn niet bedoeld als straf daarvoor.

Autsj.

Maar ze nemen die maatregelen zoals het boerkaverbod niet als straf of om wraak te nemen op het gedrag van allochtonen he, het is bedoeld als veiligheidsmaatregel, en zodat iedereen zich altijd kan identificeren.

Volgens mij wordt dit weer zo’n discussie topic ._.

ik heb niets tegen allochtonen jongens hoor, bijna al mijn jonens vrienden zijn allochtoon.

Als jullie willen discussiëren junnen jullie beter in Boerka verbod topic maar lekker discussiëren.

Oké dan.

Nou ik ken anders een hoop meiden die hun grote mond niet kunnen houden. En dan heb ik het niet over turken, want die hoor je bijna nooit, maar sommige allochtone meiden zijn echt bitches. Ahja, je hebt ook Nederlanders van wie je je afvraagt wat voor opvoeding zij hebben gehad.

En jij begrijpt ons verkeerd, want wij zeggen dat het boerkaverbod er niet is ‘tegen’ allochtone meisjes, maar gewoon omdat iedereen zich in Nederland moet kunnen identificeren, en dat gaat niet met boerka. Maar het is dus NIET bedoeld als straf ofzo voor allochtonen.

M’n oren hebben wel last van die meiden(veel kunnen niet op een normaal volume praten).
Maar ja wat wil je hiermee bereiken? Er worden al veel maatregelen genomen tegen overlast van jongeren(en dan niet alleen allochtone, want autochtone jongeren veroorzaken ook overlast)

http://compagniadelcolore.nl/images/kam.jpg

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTOzv10bQVnCNETiaUkcSu3i9mQFtbiVrECm0dSgTiKsKJGGhclusIEyGt1vw

HAHAHAHAHA ^

Veel allochtoonse meiden zijn ook lastig en irritant.
Ze schreeuwen alleen maar en als je langs fietst gaan ze je uitschelden of uitlachen.

^ Er zijn ook zat Nederlandse meisjes die dat doen hoor, negeer ze gewoon.

Tegen jongens die zich daadwerkelijk misdragen, worden ook maatregelen genomen. Maar die regels gelden voor iedereen, ongeacht nationaliteit en sekse en dat is naar mijn mening een goede zaak.

dan moet je naast mij gaan wonen.
als ik langs fiets ben ik hartstikke lief en stil.

nee, maar dat is toch niet iets wat perse veel buitenlandse meiden doen ofzo.
dat is gewoon iets wat helaas sommige meiden doen, ongeacht afkomst.

maar oke ik snap je wel x].