hoi.
ten eerste wil ik zeggen dat ik geen troll ben, en dat ik ook een anders account heb maar dit wil ik helemaal anoniem doen want ik heb het nog nooit hardop gezegd en ik zou echt heel bang zijn als iemand die ik ken het teweten komt.
Het gaat steeds slechter met me (mentaal) en ik begin echt na te denken over het plegen van zelfmoord, maar niet echt dat ik dood wil, ik wil gewoon dat alles ophoud.
De stres van school, vrienden die ik niet kan vertrouwen en die geen zak om me geven, vrienden die me laten vallen zodra het kan,
mijn familie die ongelukkig wort door mijn depressieve gedrag, ik blijf aankomen en ik ben niet blij met hoe ik er uitzie,
ik heb dagelijks spijt van de keuzes die ik vroeger heb gemaakt,
ik slaap snachts heel slecht en ik ben heel de dag energieloos (ook als ik een paar dagen wel goed slaap),
ik heb het gevoel alsof iedereen me haat en achter mijn rug om over me praat en alsof iedereen naar me aan het staren is als ik bijvo. in de supermarkt ben en ik kan mezelf heel erg herkennen in van die depressieve plaatjes op weheartit. De lijst gaat maar door en ik begin dit gevoel ondraaglijk te vinden.
‘‘maar meisje, ga dan naar een dokter!’’ ja ik hoor het jullie al denken, maar soms gaat het ineens wél goed. Dan voel ik me alsof ik gewoon een dipje had en dan heb ik het gevoel alsof ik de wereld aankan. en alsof ik een aansteller ben geweest. Daarom twijfel ik, is het normaal dat een meisje van bijna 17 zich zo voelt? Ligt het aan de niet opbeurende muziek die ik luister en de verdrietige posts die ik op weheartit zie voorbij komen? Kan ik dit niet zelf oplossen?
mijn ouders maken zich zorgen om me, hoewel ik dit toch allemaal best goed weet te verbergen.
ik weet niet meer wat ik met dit topic wil bereiken, ik denk dat ik het even kwijt moest.
bedankt voor het lezen