heyy
ja ik was van plan om binnenkort mn vriendje te pijpen (we hebben al wel seks gehad)
ik ben kapot zenuwachtig
doen jullie met of zonder condoom? want k heb geen zin dat hij in mn mond komt hahah
deel please je tip en/of ervaringen
xoxo
heyy
ja ik was van plan om binnenkort mn vriendje te pijpen (we hebben al wel seks gehad)
ik ben kapot zenuwachtig
doen jullie met of zonder condoom? want k heb geen zin dat hij in mn mond komt hahah
deel please je tip en/of ervaringen
xoxo
Tips en ervaringen genoeg in dit topic:
http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/pijpen-86323.1000.html
Waarom open je nou weer een topic
omdat bijna niemand reageerd lol
Er is je een link gegeven in je topic, de bedoeling is dus dat je je vraag daar stelt.
Als 'n mod je topic sluit is dat met 'n reden, dezelfde nog een keer openen is dus zinloos. Je kunt je vragen gewoon stellen in de link die ook hierboven staat.
Ik doe het zonder condoom omdat ik weet dat mijn vriend geen soa’s heeft, ik zou dat eerst even checken. Als je niet wilt dat hij in je mond komt kun je hem er ook uithalen voordat hij klaarkomt.
Er is al een link gegeven naar een algemeen topic, en anders kan het ook nog in het algemene seksvragen/help topic. In ieder geval is het niet de bedoeling dat je zelf maar nieuwe topics gaat openen, alleen omdat je niet à la minute antwoord krijgt.