Alles over jouw vakantieliefde van 2010

vakantieeliefde…:wink:

ik heb geen zomerliefde -.0

ik heb echt een fout gemaakt ;
allle jongens vonden me leuk (Spaans, Italiaans, Engeland, Ierland enz.) maar ik moest weer achter een nederlandse jongen aan waar ik nu niets meer van hoor. :frowning_face:
maar ga gelukkig morgen weer naar Los angeles met de HOTSTE boys. (L)

geen vakantieliefde gehad, wel met leuke jongens gepraat & een beetje leren kennen. ochja, daar is het dan ook bij gebleven, want ik weet wat er na vakantieliefde komt… héél véél gemis.

niet echt gehad maar wel iemand leuk gevonden en met hem gezoend… laatste avond :blush:
was opt strand eigenlijk super romantisch nu ik er over denk, mja hij woont togh te ver
en je moet niet verder denken dan vakantie vind ik dan.

ik ga zaterdag pas op vakantie naar spanje, dus wie weet, gheheheh
:’)

Volgens mij moet die nog komen :’)

Ik ga ook zaterdag pas op vakantie eerst een week oostenrijk en dan een week Italie

ik ga ieder jaar naar dezelfde camping en meestal niet heel veel boeiends op de camping maarja dit jaar was er echt een super lieve schattige jongen op de camping. Mee gezoend enzo en hij woont ook niet heel ver weg. We cammen nog best veel, maar ik weet niet of ik het als meer dan vakantieliefde kan zien… Maar het was in ieder geval echt een topvakantie (A).

3 campings, 3 vakantieliefdes :flushed:

Pff. Ik had een vriend & hij een vriendin… Nu heb ik geen vriend meer en hij wel nog een vriendin. Arm meisje.

Mijn vriendje ja ;p

geen vakantieliefde. vorig jaar wel maar daar heb ik zoveelgezeik mee gehad dat ik me er dit jaar niet aan waagde omdat ik bijna n vriend heb (:

Ik heb een super leuke vakantie gehad in Tunesië en een super leuke jongen leren kennen ^^
Hij werkt daar in het hotel als een van de animatoren, het is eigenlijk allemaal begonnen met een avond waar hij aan de ingang van het restaurant stond samen met nog iemand van het animatieteam om de klanten te verwelkomen. Toen ik het restaurant binnenliep zei hij op een ietwat grappige manier ‘hello’ waarop ik me omdraaide en hij moest glimlachen.
De dag daarna vroeg hij aan het zwembad als ik niet wou meedoen aan darten, dus ik ja zeggen (ook al ben ik slecht in darten =S ) en zo is het dan begonnen eigenlijk want elke dag vroeg hij wel als ik niet wou meedoen met een activiteit die hij leidde.
Ping pong was ook wel grappig want ik had me ingeschreven maar achteraf bleek dat ik het enigste meisje was die meedeed en daar had ik echt geen zin in om dan als enigste meisje mee te doen --’. Ik dus vragen als ik toch niet mocht meedoen, schrapt hij gewoon mijn naam maar op voorwaarde dat ik toch bleef ^^. En natuurlijk heb ik VEEL te laat opgemerkt dat ik eigenlijk tegen hem ging spelen want normaal gezien speelde ik tegen iemand anders maar die persoon speelde plots tegen nog iemand anders waardoor ik dus automatisch tegen hem ging spelen maar hij heeft dan ook zijn naam geschrapt omdat ik niet meespeelde ^^.
Anyway het was dus echt super met hem ook al ben ik een paar dagen ziek geweest =S. Ik kon geen ‘deftig’ eten meer binnenkrijgen en dronk alleen nog maar water en at watermeloenen =S. Hij was toen ook super lief voor me als ik ziek was, want hij is op een bepaald moment gewoon naast me liggen en mijn haar beginnen strelen *droomt weer weg ^^*
Op de laatste dag heeft hij me een brief geschreven voor ik nog vertrok <3.
Zo dat was het ongeveer =P

echt een geweldige vakantie gehad veel uitgaan en ook wel veel gezoend;$
maar ik was ook nog vijf dagen samen met een hele leuke jongen van 19!
vond hem super leuk en hij mij ook maar we zeiden we houden het maar bij vakantie veel makkelijker haha;p

ik ben verliefd geworden,maar durfde het niet te zeggen en nu zie ik hem nooit meer
ik mis hem zo… en ik ben nog maar zo’n 5 dagen terug van vakantie :thinking:

1 boy, wat een schatje! Heb hem ontmaagd, en hij is 2 jaar jonger dan mij! Als ik dat van te voren had geweten… Naja het is echt een super leuke jongen, helaas woont hij in het westen, en ik heb het idee dat ie niet echt iets van me moet… :frowning_face: