Alles over jouw vakantieliefde van 2010

Haaii girlsceners !
het leek me leuk om verhalen te horen over jouw vakantieliefde, de positieve en de negatieve dingen aan hem, de dingen die hij had gezegd en hoever je met hem bent gegaan. Ik begin alvast;

positief:
hij was lief, spontaan, niet bang om de 1e te zijn die laat merken dat hij interesse had, ik vertrouwde hem al heel lang omdat hij al jaren mijn vriend is (van de zomervakantie)

negatief:
té fanatiek in spelletjes, …?

leukste dingen die hij zei:
-dat hij me vertrouwde en dat ik daarom degene was die als enige zijn smsjes mocht lezen
-hij: ik wacht op de ware
ik: heb je haar al gevonden ?
hij: misschien zit ze wel naast me
*smelt smelt* (ik was degene die naast hem zat)

wat hebben we gedaan:
eigenlijk niet zo veel, ik ben 14 en ben zoiezo nog niet naar bed met hem geweest whaha, en we hebben ook niet gezoend want hij is mn beste vriend en we waren beide bang dat dat dan over zou zijn ;(
wel gewoon hand in hand op schoot gezeten, als vrienden…denk ik…

Ben heeeel erg benieuwd naarjullie summerlovingstories,

ik ben nauwelijks buiten geweest deze zomer ><

why not ??
daar was ik zo erg aan tor na een druk schooljaar !
maar ik ga slapen, morgen weer vroeg de deur uit
houdooee !

in zeeland paar dagen geleden een leuke jongen ontmoet, beetje afgesproken daar, wel seks gehad voordat ik wegging maar ik heb zn nummer en we smsen nu nog steeds hihi.
really liked him gelukkig woont hij dichtbij

Geen vakantie liefde voor mij, al had ik er wel een beetje op gehoopt.
Maar er was helemaal niets te beleven waar ik was.

De vakantie is toch nog lang niet voorbij? :’) Maareee. Nee. Ik heb nooit vakantieliefdes. Niet eens een ‘gewone’. Hahaha.

Nou ik had echt een top vakantie hoor, een hele leuke jongen iedergeval! Na het uitgaan bracht hij ons naar de camping terug, en mijn tent kwam als laatste, en toen gingen we nog even in het speeltuintje zitten en praten enzo, en toen ging ik met hem(: en vanaf die avond ging ik meer avonden met hem en iets meer dan dat hihi! Het enige was dat hij ieeeets ouder was dan mij, maar het is vakantie!

xoxo

mijn zomerliefde 2010 is al 5 jaar hetzelfde(L)

Awhh, that’s sweet!

-

Dit jaar was echt een beautiful coincidence!

Ik zat in Frankrijk in een oude boerderij met 6 appartementen (waarvan maar 2 vehuurd inclusief mijn ouders en ik)
In dat andere appartement zat een gezin met 1 dochter en haar vriendje van 19. Nou die gingen zo in elkaar op dat ik zoiets had van oke…

Maar toen kwam het (zaterdag waren we allemaal aangekomen daar). Maandag zouden de zoon (21) en een vriend komen. Wij gingen Maandag naar een stadje en toen we terugkwamen ging ik zwemmen. Hun appartement keek uit op het zwembad dus ik had alle tijd om stiekem te kijken hoe die jongens waren.

WAS HET EEN VAKANTIEVRIEND VAN 3 JAAR GELEDEN!

Haha, het was zo apart.
Die vakantie vonden we elkaar ook wel leuk ,gezoend, maar was het afstandelijker.

Ik heb echt een onwijs leuke vakantie gehad en we zien nu wel hoe het hier is.

Er was eeen suuuuperleuke jongen op vakantie, bleef bij een beetje onschuldig geflirt want hij had een vriendin.

Mijn vakantie liefde was super lief, schattig, leuk, zoooo mijn smaak. Alleen ik had een vriend. Ik ben als een blok voor iemand gevallen die ik nauwelijks ken, die niet bij me in de buurt woon, maar waar ik dus wel verliefd op ben. Het is nu uit met mijn vriend omdat ik helemaal verliefd ben, maar er eigenlijk niks mee kan doen… stomm

mijn vakantieliefde was zooo perfect!! echt de mooiste jongen die ik ooit had gezien. en hij sportte elke dag enzo, super mooi lichaam. woont in duitsland. haha, helaas.

ik ga nog op vakantieeeeeB)

ik ga morgen weg,
en ik hoop er wel een te ontmoeten, haha.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het was niet een ‘liefde’ maar een Zweed met wie ik 1 avond ben geweest. Damn, wat was hij lekker! :smiling_face_with_three_hearts: