Alles over je eerste zoen!

Ik heb gewoon uit nieuwsgierigheid deze topic gemaakt. Beantwoord even deze vragen; (en nog andere natuurlijk)

1. Hoe oud was je toen je je eerste zoen kreeg?
  2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent)
  3. Was je egt verliefd?
  4. Vond je het fijn?
  5. Perfecte zoen??
  1. Hoe oud was je toen je je eerste zoen kreeg? Net 15 volgens mij
  2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent) Mijn vriend die tijd
  3. Was je egt verliefd? Jaa, we hadden ook relatie :stuck_out_tongue:
  4. Vond je het fijn? Mwa vond het weinig voorstellen, maar wel speciaal
  5. Perfecte zoen?? Nee, als ik terug denk hoe hij zoende. Brrrr, te veel speeksel.
  1. Hoe oud was je toen je je eerste zoen kreeg? 15
  2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent) iemand die ik kende maar liever niet had gekend XD
  3. Was je egt verliefd? nee
  4. Vond je het fijn? Nee
  5. Perfecte zoen?? NEE bah

Ik heb gewoon uit nieuwsgierigheid deze topic gemaakt. Beantwoord even deze vragen; (en nog andere natuurlijk)

1. Hoe oud was je toen je je eerste zoen kreeg?13
  2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent)Mijn vriendje die ik toen had
  3. Was je egt verliefd?Ja echt heel erg (:
  4. Vond je het fijn?Jep
  5. Perfecte zoen??Ja
  1. Hoe oud was je toen je je eerste zoen kreeg? 13
  2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent) Vriendje
  3. Was je egt verliefd? Nee, ik vond hem leuk xD We waren pas 2 weken samen toen
  4. Vond je het fijn? Geen idee. Ik weet nog dat ik dacht ‘is dit het nou…’
  5. Perfecte zoen?? Nee xD Maar ook niet slecht ofzo

15
  2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent)
    het was toen mijn ‘vriend’, maar we hadden het net een week volgensmij.
  3. Was je egt verliefd?
    ik kreeg kriebels als ik een sms’je kreeg van hem ja, maar volgens mij was dat meer de opwinding dan dat het verliefdheid was haha.
  4. Vond je het fijn?
    het was een beetje mislukt, en een beetje awkward voor hem… volgens mij had ik medelijden met 'm haha.
  5. Perfecte zoen??
    nou nee dus!
  2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent) → We zaten op dezelfde camping en we waren er net 2 dagen ofzo
  3. Was je egt verliefd? nee
  4. Vond je het fijn? jawel
  5. Perfecte zoen?? mwa de omgeving enzo was best tof bedoel het had veel slechter kunnen zijn!
  1. Hoe oud was je toen je je eerste zoen kreeg? net 15
  2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent) m’n crush/bijna vriendje
  3. Was je egt verliefd? ik vond hem in ieder geval wel heeel erg leuk!
  4. Vond je het fijn? eerst beetje gek, maar daarna wel
  5. Perfecte zoen?? perfect zou ik niet zeggen, maar wel gewoon goed/leuk (:

2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent) mijn soort van vakantievriendje
  3. Was je egt verliefd? ja
  4. Vond je het fijn? nee, achteraf gezien kon hij er niets van
  5. Perfecte zoen?? nee

2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent) mijn soort van vakantievriendje
  3. Was je egt verliefd? ja
  4. Vond je het fijn? nee, achteraf gezien kon hij er niets van
  5. Perfecte zoen?? nee
    12 jaar
    Een jongen waar ik toen verkering mee had 5 maanden.
  3. Was je egt verliefd? Nee niet zo verliefd als dat ik nu ben (18), maar ik vond hem toen wel heel leuk.
  4. Vond je het fijn? Het was heel erg wennen en we deden het ook niet heel vaak. Dus echt fijn was het niet. Naarmate je meer oefent (met ook verschillende) dan is het veel fijner.
  5. Perfecte zoen?? Nope.
    15
    Dat was/werd toen mijn vriend
  3. Was je egt verliefd?
    Dat dacht ik maar nee.
  4. Vond je het fijn?
    Nee verschrikkelijk
  5. Perfecte zoen??
    Absoluut niet
    15 jaar
    Iemand die ik vaagde kende van school
  3. Was je egt verliefd?
    Nee, het was maar voor één avond
  4. Vond je het fijn?
    Een beetje
  5. Perfecte zoen??
    Nee, zeker niet
  1. Hoe oud was je toen je je eerste zoen kreeg? 15
  2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent) Het was in een disco en ik kende hem niet
  3. Was je egt verliefd? Nop
  4. Vond je het fijn? Alles behalve, omg ik vergeet het nooit meer, die jonge leek net een zemerlap-.-
  5. Perfecte zoen?? NEEEE
  1. Hoe oud was je toen je je eerste zoen kreeg? 14
  2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent) iemand die ik nog niet lang kende, een ‘bijna vriendje’.
  3. Was je egt verliefd? nee haha
  4. Vond je het fijn? hmm eerder raar en ik dacht: ‘‘is dit het nou?’’
  5. Perfecte zoen?? Nee absoluut niet, het ging als een wasmachine en ik had me kauwgom nog in haha.
  1. Hoe oud was je toen je je eerste zoen kreeg? [fgcolor=#B03500][/fgcolor]17

2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent)een jongen waarmee ik aan het daten was:)

3. Was je egt verliefd? Tjah niet echt ik vond het denk ik gewoon leuk dat hij mij leuk vond :stuck_out_tongue: maar ik voelde me wel verliefd

4. Vond je het fijn? Yuppp

5. Perfecte zoen?? Ja voor een eerste zoen was het super… Ik denk dat het goed is dat mijn eerste zoen met hem was… Hij nam t initiatief dus ik hoefde me niet awkward te voelen omdat ik niet wist wat ik moest doen

Waren jullie eerste zoenen met tong of zonder? Volgens mij heb ik nooit echt zonder tong gezoend namelijk:/ lijkt me ook nogal … ‘droog’
X

. Hoe oud was je toen je je eerste zoen kreeg? 15

1. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent) Een jongen die ik toen 2 weken kende.

2. Was je egt verliefd? Nee.

3. Vond je het fijn? Ja.

4. Perfecte zoen?? Nee, teveel speeksel.

2. Met welke jongen was het (een vriend, iemand die je kent, iemand die je niet kent)? Mijn eerste vriendje haha.
  3. Was je egt verliefd? Ik vond hem leuk, verliefd niet.
  4. Vond je het fijn? Toen wel
  5. Perfecte zoen?? Nee totaal niet

Ik bedoel in ieder geval met “zoenen” met tong ;p