alles op de computer opeens weg! Ö

gelukkig niet op mijn computer, maar wel op die van mijn broertje!
hij zat er vanochtend nog op en toen stond alles er nog op! hij kwam net thuis van school, maar toen was alles van zijn pc gewist echt alles! ik kan niet eens meer zijn geschiedenis van gisteren zien.

gelukkig had hij er niks belangrijks op staan. want het enige wat die doet op de pc is spelletjes spelen >_> zijn pc is met de mijne verbonden, maar gelukkig doet mijn pc wel normaal! maar weet iemand hoe dit kan?? en of er een manier is om alles terug te halen?

zijn virusscan heeft btw niks kunnen scannen… maar ik ben bang dat het misschien ooit bij mijn pc gebeurd…

:astonished: !
wat belangrijke dingen op een USB stoppen is volgens mij wel een goed plan.

hmm… dat kan opzicht wel, moet ik wel veel overzetten >_> belangrijke documenten ,foto’s, muziek…

maar hoe kan het serieus dat opeens! alles is gewist! heeft iemand dat ooit gehad? het kan zijn dat die een virus ergens van heeft gekregen, want hij speelt heel veel online games >_> maar dan had de virusscan dat toch aan moeten geven??

Dat is niet goed dat ineens alles weg is ;o!
ik zou dus eerst zeggen virus maar omdat de virusscanner niks heeft gevonden weet ik het niet ;o!

Is er niet een ander account gemaakt waar hij dan nu op zit?

Wtfuuuu. Hoe is dat niks. Ik zou zo pissig zijn als plots al mijn games/savefiles wegwaren, goddamn D:

dan moet je system 32 verwijderen :slightly_smiling_face:

Niet dat ik er last van heb, maar toch voor ooit… wat is system 32 ? :blush:

Ik weet niet hoe het komt, ik weet wel dat je het niet terug kan halen, tenzij je ooit een backup hebt gemaakt.

Virus?
Nja, en misschien doet je scanner het niet zo fantastisch…

@Nikopol
het zijn online games xD

naja, ik ga wel al mijn zooi ff op een losse harde schijf zetten, voor als het ooit weer gebeurd…

je moet de virusscanner wel regelmatig je pc laten doorzoeken en up to date houden… anders heb je er alsnog niks aan…

Tja, computers zijn eigenlijk helemaal geen uitvinding…

Wow, ik zou echt huilen :’)

Is echt alles weg? Dus dat het er uit ziet als wanneer de computer net nieuw is en er nog niks op zit? Dan kan het zijn dat zijn account niet goed is geladen, want ik had ook soms dat als ik aanmelde er niks op zat. Maar dat ging wel over als ik het opnieuw starte. Misschien eens proberen? En verder zou ik gewoon een losse harde schijf kopen.

Niet iets wat je moet verwijderen ; )

jup zo zag het eruit >_> hij zei dat die het al een paar keer had opgestart… ik heb ff wat programma’s gedownload zoals word,messenger enzo… dus het is nu wel weer goed C= gelukkig is het gebeurd bij zijn pc… want ik zou echt jankeeeeen als het bij mij gebeurd xD

ik zou ook denken aan een virus o_o