Oke, even wat dingetjes op een rij:
- Verzendkosten staan niet bij de richtprijs.
- Verzendkosten zijn voor de koper
- Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van de post (maar ik werk wel bij PostNL en moet zeggen dat er binnen Nederland echt vrij weinig misgaat.)
- Ik ruil echt bijna nooit, tenzij ik écht iets leuks ertussen zie.
Ik hoop dat er wat tussenzit voor jullie!
Schoenen:
Blauwe Lacoste schoenen, gedragen, maar nog in goede staat. Maat 38. Richtprijs 10,-
Bruine Primark brogues, bijna nooit aangehad. Maat 38. Richtprijs 5,-
Grijze Van Haren brogues, nooit aangehad. Maat 37. Richtprijs 8,-
Rode H&M schoenen, wel eens aangehad, en toen meteen vies geworden, er zitten wat zwarte veegjes op, maar persoonlijk stoort dat mij niet. Maat 38. Richtprijs 5,-
Jurkjes & playsuits:
Clockhouse jurkje (C&A), gekocht op Girlscene, maar staat me niet. Er hoort een riempje in te zitten maar ik heb hem ook zonder ontvangen. Maat 36, maar kan ook met een (kleine 38). Richtprijs 6,-
Zwart H&M jurkje met kant. Maat 36. Gekocht op Girlscene, maar ik heb hem nooit aangehad. Richtprijs 7,-
H&M playsuit, één keer aangehad en toen meteen ‘kapot’ gemaakt. Moest mezelf eruit knippen , gelukkig aan de binnenkant dus aan de buitenkant zie je daar helemaal niks van. Maat 34. Vanwege het knipje richtprijs 6,50,-
Colberts & vestjes:
Gebroken wit H&M colbertje. Nooit gedragen, niet helemaal mijn stijl. Maat 36. Richtprijs 10,-
Blauw gehaakt(?) vestje. Ik draag hem nooit. Maat M. richtprijs 5,-
Grijzig vest van The Sting, één keer aangehad, toen was ik uit mijn skaterperiode Maat 36. Richtprijs 7,-
Blouses
Geruite blouse H&M, maat 40, maar kan ook met 38 en 36. Richtprijs 6,-
Geruite blouse H&M, maat 36. Richtprijs 5,-
Geruite blouse H&M, maat 34. Richtprijs 5,-
Witte blouse Mango met op sommige stukjes kantachtige dingen. Nooit gedragen, te netjes voor mij. Maat XS.
Zwart met kleine witte stipjes H&M blouse. 1x aangehad. Maat 36. Richtprijs 8,-
Konijnenblouse H&M. Nooit aangehad, weet niet hoe ik hem moet combineren. Maat 36. Richtprijs 8,-
Blauw met print H&M blouse. Nooit aangehad, kan hem niet combineren. Maat S. Richtprijs 8,-
Truien:
Sutherland trui grijs & rood. Beiden wel eens aangehad, maar bijna niet. Zien er nog prima uit. Maat L. Richtprijs 6,-
Shirts
H&M bloemetjesshirt maat 38, maar kan ook met 40. Nooit aangehad, te groot voor mij. Richtprijs 4,-
Grijs shirt The Sting. Amper aangehad, ziet er nog prima uit. Maat S. Richtprijs 5,-
Roze H&M shirt. Maat S. Richtprijs 3,-
H&M shirt. Maat 36. Richtprijs 4,-
Broeken en rokjes
Baggy broek The Sting, nog in prima staat. Te groot geworden. Maat M. Richtprijs 7,-
H&M jeans. W29. Te groot geworden. Richtprijs 7,-
Witte broek. Maat 36 maar valt als 38. Te groot geworden. Richtprijs 7,-
Shortje Clockhouse. Bijna nooit gedragen. Te groot geworden. Maat 38. Richtprijs 5,-
Geel Forever21 rokje. Nooit gedragen. Te groot voor mij. Maat L. Richtprijs 10,-
Ik hoop dat er wat tussenzit!