Alles moet weg! ♥ ik ruil ook :)

[i]Lieve meiden,

Een hele tijd geleden heb ik ook een kledingtopic gehad, maar nu een nieuwe.
Zoals velen van jullie, ben ik verslaafd aan het kopen van nieuwe kleren. Omdat mijn kast nu zo vol zit dat er geen nieuwe dingen in passen, ben ik maar eens gaan ruimen, in de hoop jullie er blij mee te kunnen maken! Bied vooral wat je realistisch lijkt, ik hoef er niet rijk van te worden.

Nog even wat dingetjes:
:heart: Ik ben 1.68 lang en schommel een beetje tussen maat S en M.
:heart: Ik doe aan verzenden en ophalen, maar bij verzenden zijn de verzendkosten voor de koper
:heart: Ik wil ook best ruilen als je iets leuks hebt :slightly_smiling_face:
:heart: Als je iets koopt, zorg ik natuurlijk dat het eerst (extra) wordt gewassen en gestreken
:heart: Ik maak liever geen aanfoto’s meer… Sorry!
:heart: Ik ben genoemd in het betrouwbare verkopers topic op pagina 24
:heart: Shop ze!
[/i]

SPECIAL OFFER :heart: VERKOCHT
0. Killer heels van CINK ME. Maat 38. Nooit gedragen, 1x binnenshuis. gaan met pijn in mijn hart weg, maar ik heb 28 paar hakken, dus soms moet je wat weg doen.

DRESSES :heart:

1. Rood jurkje met riempje (goude gesp), maat M.

1. Wit jurkje van pimkie, maat 36, maar kan ook met 38.

1. Blauw/wit gestreept jurkje van H&M divided. Maat 38.

1. Oranje/wit gestreept strapless jurkje van H&M. Maat 38.

1. Paars/wit gestreept jurkje van ZARA. Hangt op de foto een beetje gek vanwege de kledinghaak. Zit strak rond de borst en bij de benen, de rest poft. Maat 38.

1. Zwart jurkje van Bershka. Is officiëel een L, maar ik vind het echt een M. Poft een beetje aan de onderkant.

1. Jurkje met bloemetjes van de VERO MODA. Valt echt heel mooi als je een beetje borsten hebt. Maat M.

1. Wit jurkje van ONLY, maat M. Kanten laagjes.

1. Grijze cocktailjurk van ZARA. Zit goed bij ongeveer een D-E-Fcup, of een brede omtrek bij kleiner (alleen daar zit 'ie strak, dus dat bepaalt de maat).

1. Zwarte jurk van de WE. Maat M.

1. Zwart jurkje van King Louie. Maat L, maar valt ook heel mooi bij mijn maat S/M (en grote cupmaat).

1. Stoer jurkje met watervalcol. Maat 38.

TOPS/BLOUSES/TUNIEKJES :heart:

1. Kanten tuniek van pimkie. Maat 38.

1. Blauwe tuniek van DEPT. Maat 36.

1. Donkergrijs overhemd wat ik altijd oversized draag. Het is maat XL.

1. Fuchsia blouse van SPS Superstar, nog geen 4 maanden oud. 1x gedragen. VERKOCHT

1. Bruine glimmende blouse van clockhouse, maat 38.

1. Blouse van VERO MODA, maat 38

1. Geel/oranje/witte blouse. Doorschijnend, one size.

1. Witte tuniek van L.O.G.G. Maat 38.

1. Grijze top met zwarte ruffles aan de onderkant. H&M, maat 36 VERKOCHT

1. Paarse top met watervalhals en kanten achterkant. WE, maat M

1. Roze hemdje van L.O.G.G., H&M. Maat S.

1. Witte top met gouden details. H&M, maat S.

1. Bruin hemdje van pieces. Officieel maat L, maar ik droeg m met M.

1. Blauw hemdje. H&M, maat XS.

1. Zwart shirtje met watervalhals en gekruiste bandjes achter. Maat M.

1. Basic wit shirt met lange mouwen. Pieces, maat M.

1. Nude hemdje van divided, H&M. Maat 38.

1. Zwart, glitterend oversized shirt met lange mouwen en schoudervulling (kan eruit gehaald worden). Ik weet niet welke maat het is, ik denk dat het strak hoort te zitten bij L/XL. Maar ik droeg m oversized bij S/M.

1. Grijze top met lange mouwen van de sting (cotton club). Maat M.

1. Felroze t-shirt van Primark. Maat 42, maar dat vind ik onzin. Eerder 38/40.

1. Fuchsia t-shirt van de sting (sutherland). Maat S.

1. Marineblauw t-shirt van America Today. Maat M.

1. Marineblauw t-shirt van America Today, Maat S.

COLBERTS :heart:

1. Pastelblauwe colbert van VERO MODA. Maat 36.

1. Rood colbert met elleboogpads van LIV. Officiëel maat L, maar zit ook fijn met M. Ik vind een colbert baggy altijd mooier.

1. Bruin colbert van ZARA van ribstof. Vintage look. Maat 38.

VESTJES :heart:

1. Gilet van royal chicks. Gaat met pijn in mijn hart weg maar ik draag 'm te weinig. Is maat XL maar dat slaat echt nergens op. Eerder M.

1. Roze lang vest van LIV. Maat 42, maar dan zijn de mouwen veel te strak. Eerder 38.

1. Paars gebreid vestje. One size.

BROEKEN :heart:

1. Groene skinny van primark. Er staat 38, maar is 36. Ik heb de foto bewerkt qua kleur, omdat ik de kleur niet goed op de foto kreeg. De kleur die de broek nu heeft op de foto, komt goed overeen in het echt.

1. Korte broek, vintage look omdat hij net boven de knie komt. Maat 36.

SCARFS :heart:

1. Roze circle scarf

1. Grijze circle scarf VERKOCHT

Die laatste sjaal is wel leuk :slightly_smiling_face:
Upje!

Leuke dingen!

1 en 22 zijn leuk.
Ruilen?
http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/update-kast-opruiming-allerlei-merken-diesel-only-billabong-258832.msg271498832.html#msg271498832

Nummer 1 ruilen?:blush:

Zou je nr 21 en 45 willen ruilen? Zie signature!

Beste Emma en Vive,
Ik zie een hoop leuke dingen, maar helaas niets wat ik graag zou willen ruilen… Bieden mag altijd!
Liefs, Sophie

Upje :heart:

Upp :heart:

uuup

Wil je 1 of 16 ruilen?

Upp!

Upje :flushed:

5 euro en 4 euro?

Hoeveel vraag je voor het eerste rode jurkje?

Wat zou je willen hebben voor nr. 5 en 9? Heb je misschien ook een aanfoto van nr 5? xx

Ik weet niet zo goed hoeveel ik ervoor kan krijgen. Ik heb wel al meerdere geïnteresseerden, dus doe vooral een bod :slightly_smiling_face:

Uuhm niet te weinig want het waren allebei vrij dure jurkjes! Maar zoals ook in het begin van mijn topic gezegd: ik hoef er niet rijk van te worden :slightly_smiling_face:. Dus doe vooral een bod wat je redelijk lijkt. Ik zal zodra ik kan even een aanfoto maken van nr 5. Ik pas 'm alleen niet meer fantastisch, maar daar kan je wel doorheen kijken denk ik :slightly_smiling_face: x

Up! :wink:

Upup