♥ Alles moet weg! H&M en meer ≧◡≦

Hi en welkom op mijn verkooptopic! ^.^

Ik heb m’n hele kast opgeruimd en heb gemerkt dat ik veel kleren er tussen heb liggen die ik niet meer draag. Ik hoop dat ik een van jullie er blij mee kan maken :upside_down_face:

:heart: Ik sta in het betrouwbare verkopers topic!
:heart: Ik ruil niet
:heart: De verzendkosten zijn voor de koper!
:heart: De prijzen zijn richtprijzen dus bieden mag :relieved:
:heart: Prijzen zijn excl. verzendkosten
:heart: Aanfoto’s kun je altijd vragen!

1. H&M - Groen/blauwe fluffy trui - Maatje M - 1 keer gedragen maar toch niet mijn kleur helaas
    Note; ik knip vaak het etiket eraf waar de maat etc. op staat, beetje krom geknipt en hierdoor klein gaatje op de achterkant, is niet echt te zien als je hem aan hebt =), zie foto
    €5,-

1. H&M - Wit peplum topje - Maatje 40 - Heeeel leuk topje, schijnt een beetje door maar past me helaas niet meer =( Note; in de binnenkraag zit een beetje foundation, dit zat er al op toen ik 'm kocht, kreeg het er helaas niet meer uit =(, zie foto
    €5,-

1. Primark - Zwart leren topje met gouden ketting - Maatje 38 - Leuk leren topje met doorschijnende armen en achterkant. Helaas een miskoopje, te klein gekocht. Note;Als je volle borsten hebt dan zal dit topje wat strakker zitten
    €5,-

1. NewYorker - Armloos denim topje met panterprint Maatje M - Paar keer gedragen, heel leuk topje met parelachtige knopjes. Past helaas niet meer.
    €5,-

1. NewLook - Topje met printje erop en gestreepte/open rug - Maatje 38
    €3,- VERKOCHT!

1. NewYorker - Zwarte A-lijn jas met bontkraagje - Maatje M
    Leuke zwierige jas met knoopjes aan de voorkant, leuke a-lijn en bontje kan er ook afgehaald worden. Nog nooit aangehad!
    €10,-

Upje :dancing_women:

:upside_down_face:

upje

Hoe valt 4?
je hebt er bij staan ‘Maatje M’… =)

Note me! =)

Ik heb je genote :slightly_smiling_face:!

Ik wil 5 wel hebben! Note maar :grinning:

:upside_down_face:

upje :upside_down_face: