alles mag voor een leuk prijsje weg, help me er van af!

Hay,

Ik heb even snel mijn kast opgeruimd en kwam wat dingen tegen.
Sommige dingen zijn nog gloednieuw…
Ik wil er gewoon vanaf want het ligt gewoon in de weg.

Enjoy!

jasje met studs en nepleren mouwen. vind hem super leuk maar trek hem niet aan omdat ik gewoon teveel jassen heb. maat S. nieuw prijs was 65,-/75,- ongeveer. mag voor een mooi bod weg.

mintgroen nep leren jasje maat M (kan ook met S). heb ik een opwelling gekocht. kaartje hangt er nog aan en hij is nog helemaal nieuw. np was 40,- . hoef niet het hele bedrag er weer voor te hebben maar gaat wel voor een redelijk bod weg.

boyfriend blazer van de h&m ook ooit in een opwelling gekocht. maar nooit gedragen. maat 34 (kan ook met 36).

leuk h&m topje maat 36. hooguit 1/2 x gedragen.

leuk knoop topje. zgan. bij de knoopjes wel wat losse draadjes maar daar is niks van te zien. maat S.

zwart h&m strapless topje maat M 1x gedragen maar hij is mij wat te groot.

leuk h&m top met een strikje, touwtjes kunnen ook los. zgan. maat 36

leuk tuniekje/shirtje vind hem super leuk maar trek hem nooit aan. maat S

leuk simper shirtje van h&m maa7 36. 1x gedragen.

• gouden broek van de h&m pas met maat 36. nog nooit gedragen
  • mooie blauwe tregging past met maat 34/36

mooie winterjas van de coolcat. nog nooit gedragen. gekocht in een opwelling mag voor een leuk prijsje weg. maat S.

nieuwe h&m schoenen maat 38. zitten me niet helemaal lekker. kaartjes zitten er nog aan.

heb je een vraag of wil je een duidelijkere foto. Note me even of laat hier onder even een berichtje achter :slightly_smiling_face:

Liefs Emma

Up :slightly_smiling_face:

up

up.

upjee

uppp

reclame

up

up

upppppp

up :slightly_smiling_face:

Ruil je het H&M simpele shirt? Note me x

heel raar vraagje, maar waar heb je die spiegel vandaan? Helaas niet mijn maat…

upje :slightly_smiling_face:

haha, geen idee waar die weg komt heb hem gekregen van iemand en overgespoten :slightly_smiling_face:

Ruil je ook?

als ik wat leuks bij jou zie wel en ligt eraan tegen wat je het van mij wil ruilen…

http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/emsjepuffs-kledingverkoop-its-techno-music-hartjespanty-baseballvestjes-281788.0.html

Dit is mijn topic (:

Ik vind jouw simpel shirtje van H&M wel leuk

heb gekeken zie niet echt iets wat ik zoek, sorry.

Aah oke!! Waar heb je hem mee overgespoten? :flushed: