alles is anders.

ik heb nu met een jongen, al 3 weken . ik dacht de relatie die we krijgen word echt super en we bellen elkaar vaak praten vaak en zien elkaar vaak, dit is dus niet het geval, ik zat eerst 3 maanden met die jongen en alles was leuk en we spraken vaker af dan nu, ik kreeg elke dag minimaal wel 5 smsjes nu zijn dat eer nog maar 1 en moet ik altijd beginnen met praten terwijl hij dat deed, ik snap niet wat hij wilt en ik weet het ook niet

Ik denk dat dit een foutje is?

misschien overval je hem teveel. wacht gewoon een week met tegen hem praten en dan opeens wel tegen hem praten. als hij (weer?) ongeïnteresseerd doet, zou ik het denk ik wel weten…

Misschien deed hij eerst moeite omdat hij graag met je wou.
Nu heeft hij verkering met je dus eigenlijk hoeft hij niks meer te doen.
Jongens zijn daar volgens mij gewoon iets anders is dan meisjes.
Misschien gewoon keer(als je 3 weken hebt kan je het wel snel doen anders zou ik even wcahten) wat van zeggen. (:

Ik krijg inderdaad het idee dat hij vindt dat jullie op dit moment misschien wel te veel met elkaar praten. Dus misschien moet je even een tijdje afstand nemen? Ik vind het trouwens wel een beetje vreemd dat hij niets zegt maar gewoon uit zichzelf afstandelijk begint te doen. Als dat echt lang duurt zou ik er gewoon naar vragen.

Of hij vindt het niet meer spannend genoeg omdat hij je nu heeft en dan verliest hij z’n interesse… sommige jongens doen dat nou eenmaal… praat met hem?

ja ik kan ga bijna op vakantie en dan heeft hij een tijd zonder mij en dan kan ik kijken of ik hem echt mist en of hij mij mist, zo niet dan weet ik het wel

De lol van het smsen en afspreken gaat er na een tijdje vanaf, bij de een heel snel bij de ander minder snel. Soms heb je dagen dat je heel veel met je vriendje smst en soms helemaal niet. Niks achter zoeken (:

jongens zijn raar, ze palmen je in en dumpen je weer.

kloptkloptkloptklopt.

Niet alle jongens zijn zo.
Maar je hebt idd van die gevallen.

Totaal met je eens, En vaak dumpen ze je ook nog voor een ander :hammer: