Allergrootste probleem OOIT!

Ik wantrouw hem trouwens ook niet. Maar ik weet niet wat ik moet zeggen of doen. Ik vertrouw hem zoveel dat hij een mes tegen me keel aan zou kunnen zetten en k zal niet bang zijn. Ik weet niet wat ik hiermee moet doen. Het lijkt een beetje of hij bang is dat ik afstand zal nemen. Maar dat zou ik nooit doen. :frowning_face:

x

als je dat het allergrootste probleem ooit vind, ben je enorm ego-centrisch of heb je gewoon geen flauw benul wat er allemaal gaande is in de wereld.

spreek je vriend er gewoon over aan? jezus… kan je daar zelf niet opkomen?:s

hahahaha idd xD

nee maar praat met hem… duh?

Voor MIJ is het het allergrootste probleem ooit omdat het om iets best wel serieus en gevaarlijks gaat!
Ja ik weet wat er allemaal aan de hand is in de wereld.!! Geloof me ik heb zelf genoeg meegemaakt.
Ik ben gewoon eenbeetje in de war wat ik moet doen omdat ik het dus eigenlijk achter zijn rug om te weten ben gekomen terwijl die zei dat er niks (meer) aan de hand was.!
Ik vraag hier alleen om advies. Niet om persoonlijk aangevallen te worden door iemand anders. Dacht dat dit een site was waarbij meiden hulp kregen van andere meiden als ze even niet wisten wat te doen. Maar blijkbaar denken sommige andere mensen daar anders over.
x

na ik snap het best hoor.maar dit komt nogal fout over op meide die echte probelemen hebben. niet dt d jouwe niet meetelt. maar alles kan erger. vandaar dt ik die reactie heel goed snap… voor jou is het mssg erg. maar het allergrootste probleem ooit kan tg beetj fout uit pakke bij sommige. en tuurlijk geven mense je hier advies.

Volgens mij is dit forum bedoelt om zulke vragen te stellen en je bent niet verplicht om het te lezen Lore.
Het is iig wel een pakkende titel en als je behoefte hebt aan antwoorden van andere meiden, moet je iets bedenken wat opvalt! Of niet dan?!

Elkaar hier gaan zitten aanvallen is iig zinloos.

tja, ik heb het gewoon niet voor mensen die overdrijven. En geef eerlijk toe dat het ook zo’n groot probleem niet is.
praat er gewoon over? hij heeft jou iets voorgelogen dus je hebt het volste recht. Als hij geen dingen achter hielt (die blijkbaar belangrijk zijn) had dit niet gebeurd geweest. Als hij hier geen respect voor opbrengt, is hij duidelijk geen goede vriend (naar mijn mening)

Ik val haar niet aan ‘klein kreng’. Ik verkondig mijn mening… en dat is mijn recht. Ik ben er van overtuigd dat ik het op een vrij normale manier gezegd hebt zonder scheldwoorden. Dus naar mijn mening is er hier geen probleem over te maken:)

Las ik nou goed dat hij jou op die site om hulp heeft gevraagd, maar hij niet weet dat jij het bent ?? Want dat maakt t n stuk lastiger … Als jij hem nou via die site gaat lopen helpen, zonder hem te vertellen dat jij het dus bent, en hij komt daar later achter, dan heb je de poppen aan het dansen ! Dan voelt ie zich voorgelogen enzo, dat meot je niet hebben.
Dan kan je het beter aan hem vertellen, dat je per toeval (want dat was toch zo?) erachter kwam dat hij het was. Dan ben je in ieder geval eerlijk tegen m en dat is t belangrijkste in een relatie …

In ieder geval lijkt het me handiger dat je ons even vertelt waar het precies over gaat, want ik kan me er nu niks bij voorstellen :stuck_out_tongue:

Ik zou in ieder geval tegen hem zeggen dat je het weet en zeggen dat hij je moet vertrouwen. Bedenk je even dat jij hem bent, en dat je vriendin dus anoniem met je zit te praten. Als ik er dan achter zou komen zou ik laaaiend woorden en het gelijk uitmaken. Ik denk dus dat je het hem beter eerlijk kan vertellen. But that’s my opinion… :pensive:

een mening kan aanvallend overkomen… en in dit geval is het zo overgekomen, dat zie je aan haar reactie.
Maar ik begrijp best dat het jouw mening is haha :wink:

Voor de duidelijkheid, voordat mensen gaan denken dat hij iemand vermoord heeft, DAT IS NIET ZO :slightly_smiling_face:
Ik heb het uiteindelijk tegen hem gezegt, omdat hij veretlde dat hij me nog iets moesten vertellen. Daarna vroeg hij aan mij of we allebei voortaan eerlijk tegen elkaar zouden zijn, dus voordat ik ja zei had ik het verteld.
Dus nog verdere reacties hierop zijn overbodig. Maar toch bedank aan de meide die me geholpen hebben :slightly_smiling_face:
x (L)

Jezus, doe ff normaal! Als het zo makkelijk lag had ze toch nooit een topic gemaakt…?! En jij weet toch niet wat het probleem is dus relax…

Achja, ik weet ook niet wat je verder kunt doen, want ik weet natuurlijk ook niet wat nou precies het probleem is… Ik zou gewoon proberen zoveel mogelijk uit hem te trekken in real life. En hem natuurlijk aansporen om het tegen ‘zijn vriendin’ te zeggen op die site. xD

wat ik zou doen hangt toch echt van het probleem af.

Jaaa…
ik begrijp het eigenlijk niet zo goed meer.
wat is het nou wat hy heeft gezegt?
want eehhh , anders weet ik ook niet echt wat ik er van moet zeggen

xx

Ik wil niet vervelend zijn, maar ik neem aan dat er ook dingen zijn die jij hier neer zet waarvan je niet zou willen dat je vriend het las?
Misschien was hij bang dat je je teveel zorgen zou maken, of dat het gevaarlijk zou worden voor jou. Of hij vond het gewoon niet het juiste moment om het hele verhaal te vertellen. Ik zou mijn verleden (die nogal lang en ingewikkeld is…) ook niet meteen vertellen aan mijn vriend; nog erger, hij weet er nog helemaal niets vanaf. Misschien dat hij ook bang was dat je hem zou laten zitten als je het hele verhaal wist, dat het je zou afschrikken.
In ieder geval, dat zouden de redenen zijn waarom ik het persoonlijk niet had verteld als het gevaarlijk en erg was… :slightly_smiling_face: