Allergrootste probleem OOIT!

Ik ben dus voor de grap lid geworden van de Boyscene site. Wat blijkt… Mijn vriend is daar lid van. Ik liet het hem niet weten dat ik het was. Blijkt dat er een groot stuk verhaal wat hij nog niet aan mij verteld heeft, bestaat. Hij had me wel een deel verteld… Maar nog niet alles. ik ben er dus nu net achter gekomen wat het was… :frowning_face: en tis niet echt bepaald prettig.
Niet dat hij me niet leuk vind. Of dat hij vreemd is geweest ofzoo… maar ik weet niet wat ik moet doen.
Wat zouden jullie doen…? hem erop aanspreken / verder gaan waar k mee bezig was om te kijken wat er precies aan de hand is.

ik snap het verhaal niet compleet sorry?

hem idd zeggen dat je het gelezen hebt…

(waar ging het over?)

Wat is dat verhaal dan ?:S

Als het met jou te maken heeft zou ik hem er subtiel op aanspreken, het uit hem trekken zonder te zeggen dat je het op Boyscene hebt gelezen.

Als het niks met hem te maken heeft zal hij het je uiteindelijk wel vertellen en heeft ie gewoon tijd nodig.

En jongens mogen ook best geheimen hebben van hun vriendin,
maar als hij dus is vreemdgegaan ofzo zou ik er wel iets van zeggen (op een subtiele manier)

Oe. das lastig! Je bent een meisje dus niet lid worden van boyscene hea!
najaa. ik weet niet precies waar 't over gaat enzo, dus ik kan je ook niet echt tips geven, misschien verteld hij het je nog wel!

‘wat is trouwens die site; lijkt me wellus leukk om te zien’

Hij heeft iets gedaan in zijn verleden. En zijn verleden komt hem nu achterna. hij heeft me wel een beetje verteld van wat er is gebeurd maar nog niet alles. Hij heeft een meisje (mij dus, maar hij weet neit dat ik het ben) om hulp gevraagd op de boyscene site. Ik ben er dus achter gekomen dat het veel erger (en gevaarlijker) is dan dat hij mij verteld heeft.
Ik wilde weten wat andere meiden zouden doen.
Hem erop aanspreken of doorgaan, meer te weten komen van wat er is gebeurd.
Ik vind het echt neit leuk om zo achter zijn rug om te doen. Maar nu ik meer weet… Wil ik het hele verhaal weten. (ga niet vertellen wat het is, dat doet er niet toe. Laat ik maar gewoon zeggen dat het best wel serieus is.)

Oke.
ik denk dat ik zou wachten met het vragen/vertellen.
misschien is hij wel bang, dat jij het dom van hem vind ofzo,
en het dan daarom uitmaakt. Dus en als je het gaat vragen/
vertellen dat je het weet, wel subtiel doen. En niet doen dat hij iets voor je achterhoud enzo!

Sterkte ermee !

Ik dacht… leuk voor de lol lid worden. Jongens helpen met problemen . Er staat ook bij dat onderwerp ; Vragen over meisjes, meiden antwoord.
Had niet gedacht dat k hem zou helpen.

http://boysceneforum.bigforumpro.com/liefde-girls-f5/

nou als je m kwijt wil moet het hem vooral vertellen dat je er op deze manier achter bent gekomen (maar dat is mijn opinie)

Als je er met hem over wil praten zou ik het toch gooien op het onderwerp weer aansmeren en dan veel open vragen er over stellen. Dus wie wat waar waarom hoe
En als ie dan heel gesloten daar over blijft dan zeg je: ik zie dat je er niet over wilt praten maar ik krijg daardoor het gevoel dat er meer is… klopt dat?
(en slijmen: je kunt me alles vertellen blabla)

succes

Jaaa. I understand. ik herken de site, mn broer heeft ook een keer voor de grap daar een account aangemaakt , en gewoon wat gelult enzo. maar 't is 'n best wel leveloze site vind ik! Werd niet zo veel op gereageerd! Maar toch, heeel veel succes dermee! En ik zou je vrienndje niet gaan wantrouwen, want hij is gewoon bang denk ik.

omdat t daar zo levenloos is, heb ik hier ook maar een account aangemaakt(A)

maar ontopic,
ik zou het er wel met hem over hebben dat jij het weet, en zoals eerder gezegd hem inderdaad niet wantrouwen nee maar hem zoveel mogelijk proberen te steunen…

Hij kan me ook alles vertellen. dat weet hij ook wel.
Denk dat het idd is dat hij bang is. Want toen hij hetme gedeeltelijk vertelde, begon ik me zorgen te maken. Toen dacht hij dat hij het kon oplossen. maar blijkbaar niet.
Als hij niet bang zou zijn. (om mij te verliezen) zou hij niet zomaar aan een wildvreemde vragen wat hij het beste kan doen. Hij heeft zich echt open gesteld naar dat meisje(ik) en dat doet ie nooit. Het duurde al 8 maanden voordat ik uit hem kreeg dat hij me leuk vond… Dus hijs meer een gesloten boek dan dat hij open is.

Ik zalproberen wat jullie zeiden. bedankt

open vragen stellen maakt mensen open, dan kun je niet meer antwoorden met ja en nee.
en zn houding beschrijven aan hem! wat doet het met jou! leg het hem uit.
Als jij open bent, dan kunnen anderen dat ook beter

Ik had net een smsje gestuurd met daarin dat hij een beetje stil was op msn. Want dat was hij ook. vroeg of er iets aan de hand was. Hij zei dat er iets was./is. Maar dat we het daar morgen over zullen hebben.
goed begin met open zijn?

Heel goed! ben trots op je :wink:
En ook al zegt ie dan dat er niks is, dan kan je nog wel zeggen dat jij wel het gevoel had dat er iets was omdat ie anders nooit zo stil is.

succes

Hij is ook meestal nooit stil heeft altijd wel iets te vertellen. Maargoed. Ik ga nu lekker slapen. Ben best wel moe… Ik laat je nog wel horen hoe het morgen gaat :wink:
xx

welke site dan ?

ik denk nu dat hij iemand heeft vermoord ofzo :zipper_mouth_face:

Mag ik vragen in welke categorie het zeg maar is? (Zelf)Moord? Liefde? Thuis? Als het over liefde gaat… tja, life isn’t fair, you know…
Als het over moord gaat of hij wil zelfmoord plegen of iets in deze richting; ga niet aan ons vragen om wat te doen - wij zijn een stel onervaren persoontjes. Wij zijn een niemand. Alleen een echte goede vriendin kan je hier meehelpen.
Dus eigenlijk is het veel handiger om gewoon zijn verhaal toch hier op Girlscene te vertellen, je maakt er niks beter door om het niet te doen, en wij - de niemandjes - kunnen jou dan misschien toch nog een beetje helpen. :wink:
Is er anders iets bij hem thuis gebeurd? Vertel echt!