(Ik weet niet of ik hiervoor een topic mag aanmaken, dus als het niet mag: sorry! Ben nog niet zolang actief hier. :"))!
Ik heb gisteren een maskertje opgedaan van de Action, maar toen ik vanochtend wakker werd voelde mijn gezicht echt heel dik aan, vooral mijn wangen, en toen ik in de spiegel keek waren mijn wangen vuurrood en er zaten allemaal kleine bultjes op… Ook brandde mijn gezicht heel erg. Dit was rond 9 uur… nu is het inmiddels kwart voor 8 en is mijn gezicht nog steeds vuurrood, zitten er nog steeds allemaal bultjes (Voelt ruw aan, terwijl mijn gezicht normaal zacht aanvoelde vooral na dat masker!) Alleen het jeukt nu ook…
Ik heb al o.a. dit geprobeerd:
- Koude kompressen (Helpt eventjes, maar daardoor trekt de rode huid niet weg, alleen het branderige gevoel neemt dan eventjes af)
- Komkommers (Ook dit helpt eventjes, maar ik kan slechts de hele dag komkommers op mijn gezicht leggen… Heb ze er net ong. 1-1,5 uur opgehad, maar mijn gezicht jeukt weer)
- Dermalex repair ← Heb ik er nou opzitten, is in aan’t trekken, maar dit zorgt er juist voor dat het weer begint te branden. Moet ik dit er nou oplaten zitten of niet?
Heeft iemand dit eerder gehad? Zo ja, hoelang duurt het ongeveer? Trekt het vanzelf weg? Wat kan ik er nog meer aandoen? Alvast bedankt! xo