allergisch voor sperma?

vandaag kwam sperma van mijn vriend op mijn buik,
en nu is het daar best wel rood en vlekkerig enzo.
het doet geen zeer, brand niet, jeukt niet.
maar het was direct daarna echt heel rood enzo, en nu is de huid daar ook best droog.
iemand enig idee hoe dit komt?
en kún je er allergisch voor zijn?

Heb ff zitten Googlen voor je.
Het kan wel!

[b]Oplossing voor sperma-allergie gevonden

Het schijnt te bestaan: sperma-allergie. Da’s niet zo mooi, maar gelukkig wel zeer zelfdzaam. Nou is een oplossing gevonden. Volgens een allergoloog uit New York helpt veel seks, onder het toeziend oog van een dokter (enjoy!).

De allergische reacties op sperma kunnen variëren van jeuk, branderig gevoel en zwellingen tot zelfs ademhalingsproblemen en de huidaandoening netelroos. Zogenaamde ‘allergieshots’, waarbij kleine hoeveelheden sperma van de partner ingebracht worden, moeten volgens dokter Resnick die ongemakken kunnen wegwerken.

Maar het kan ook manueel: dan plaatst een dokter een beetje zaad in de vagina en bouwt hij dit procédé stelselmatig om de twintig minuten op. In beide gevallen moeten de partners twee of drie keer per week verplicht met elkaar vrijen, zodat de gewenning zijn werk kan doen. Als er geen partner is, kunnen ingevroren zaadcellen redding brengen. De aandoening is zeldzaam en treft vooral jonge vrouwen: 41 procent ondervindt meteen al bij het eerste seksuele contact de nare gevolgen.[/b]

:open_mouth:
ik weet wel dat er een sperma allergie bestaat…
zie;; http://vrouw.blog.nl/gezo…_sperma-allergie_gevonden

maar wat jij bedoelt daar weet ik niks van

up

ja je kunt er allergisch voor zijn. Het verhaal gaat ook dat Natalee Holloway er allergisch voor was. Als ik jou was zou ik maar naar de dokter gaan, hoe “genant” het ook zou kunnen zijn, maar als het echt een allergie is, kan die alleen maar heftiger worden naarmate je vaker met het datgene waar je allergisch voor bent (in dit geval dus sperma) in aanraking komt.

oh blushflush was me eerder :grinning:

Wahaha lol :’) Zelfde site gevonden :stuck_out_tongue:

Misschien had ie gewoon heel erg agressief sperma x’D

heb je er geen last van als je vriend in je spuit? of gebruiken jullie tijdens de sex een condoom?

uuhm we hebbe nog niet echt seks gehad.
maar hardstikke bedankt voor jullie reacties!
ik zal voor de rest wel kijken of het erger wordt of snel weggaat.
als het alleen wat rood wordt ga ik er niet mee naar de dokter namelijk.

Ik denk toch dat je dan maar beter wel moet opletten als jullie van plan zijn seks te hebben, en iig gewoon een condoom gebruiken. :slightly_smiling_face:

Nu vraag ik me af of jongens daar ook allergisch voor kunnen zijn, dat zou pas zielig zijn xD

+1

Het kan zijn dat het opdroogde…dat je niet alles goed had weggeveegd en het toen ging irriteren, heb ik namelijk ook weleens :wink: