Allergisch voor glijmiddel?

Ik heb al een paar maanden een relatie met mijn vriend en we hebben ook regelmatig seks.
Omdat ik iets heb (wil het er hier niet over hebben) ben ik soms erg droog als ik seks wil hebben. Ik ben dan wel opgewonden.
Als mijn vriend dan naar binnen gaat, dan doet het heel erg zeer bij mij.

Het probleem is dat mijn vriend niet tegen glijmiddel kan. Zodra ik glijmiddel op hem doe, dan krijgt hij een slappe, maar dan is hij nog wel opgewonden. Maar hij kan dan niet bij mij naar binnen (logisch).
Weet iemand hoe we dit kunnen oplossen?

Misschien is hij gewoon bang om jou pijn te doen en heeft het niet per se met het glijmiddel te maken?

Als hij er allergisch voor is misschien met condoom doen? Dan komt het niet rechtstreeks op zijn geslachtsdeel.
Kan inderdaad ook zijn wat Estranged zegt…

Dit + een slappe krijgen lijkt mij niet direct ‘allergisch’? Misschien vindt hij het gevoel niet fijn ofzo. Als hij echt allergisch is, moet je misschien een kopen bij de apotheek zonder troep erin.

Misschien eens een glijmiddel zoals sensilube proberen, zonder allerlei rotzooi erin.
Of misschien komt het omdat het koud aanvoelt haha? In dat geval het flesje even opwarmen met je handen oid.

Hmmm… mijn vriend is nogal groot geschapen en dat doet bij mij vaak pijn, dus wij hebben ook regelmatig glijmiddel gebruikt maar dat was voor ons over het algemeen ook geen succes. Mijn vriend was ook op zich nog wel opgewonden, maar kreeg ook snel een slappe, meestal wel wanneer we bezig waren. Dit omdat hij dan niet zo heel veel voelde - volgens hem.

Wat we nu vaak doen, is ‘gewoon even pijpen’, hoe ordinair het ook klinkt XD Veel speeksel en slijm gebruiken, ga met je hand nog een paar keer rond zijn schacht et voila, gratis glijmiddel haha. EN dat is vaak toch wat opwindender voor een jongen dan een tube. Wat wel zo is, is dat je vagina misschien niet zo goed reageert omdat de zuurgraad van speeksel anders is dan in je vagina (maar na jaren seks heb ik daar nog nooit last van gehad)

Ik weet niet wat de reden is dat je niet nat wordt en dat hoef je natuurlijk niet te zeggen als je dat niet wil :wink: - maar ergens kan het toch misschien een effect hebben op je vriend, dat hij ‘jou blijkbaar niet nat kan krijgen’ of dat hij jou niet genoeg opwindt. Ook al weet hij de ware reden, het kan best zijn dat er toch een gedachte door zijn hoofd spookt zodra het glijmiddel erbij komt - ook al wil hij dat zelf niet.

Dus ik heb twee tips voor je:

• Praat erover met je vriend, vraag waarom hij denkt dat hij slap wordt.
  • En inderdaad: speeksel gebruiken.

Kokosolie werkt ook heel goed.
Verstoord je zuurgraad niet en helpt zelfs bij irritatie.

Kokosolie kan inderdaad ook, maar het kan wel vlekken maken op je beddengoed (en vetvlekken zijn niet zo makkelijk eruit te krijgen), en je kan het niet icm speeltjes of condooms gebruiken.

Glijmiddel eerst op jou aanbrengen?

Lijkt mij de beste oplossing.

Allergisch is volgens mij onmogelijk, dan krijg je uitslag maar geen slappe.