Hmmm… mijn vriend is nogal groot geschapen en dat doet bij mij vaak pijn, dus wij hebben ook regelmatig glijmiddel gebruikt maar dat was voor ons over het algemeen ook geen succes. Mijn vriend was ook op zich nog wel opgewonden, maar kreeg ook snel een slappe, meestal wel wanneer we bezig waren. Dit omdat hij dan niet zo heel veel voelde - volgens hem.
Wat we nu vaak doen, is ‘gewoon even pijpen’, hoe ordinair het ook klinkt XD Veel speeksel en slijm gebruiken, ga met je hand nog een paar keer rond zijn schacht et voila, gratis glijmiddel haha. EN dat is vaak toch wat opwindender voor een jongen dan een tube. Wat wel zo is, is dat je vagina misschien niet zo goed reageert omdat de zuurgraad van speeksel anders is dan in je vagina (maar na jaren seks heb ik daar nog nooit last van gehad)
Ik weet niet wat de reden is dat je niet nat wordt en dat hoef je natuurlijk niet te zeggen als je dat niet wil
- maar ergens kan het toch misschien een effect hebben op je vriend, dat hij ‘jou blijkbaar niet nat kan krijgen’ of dat hij jou niet genoeg opwindt. Ook al weet hij de ware reden, het kan best zijn dat er toch een gedachte door zijn hoofd spookt zodra het glijmiddel erbij komt - ook al wil hij dat zelf niet.
Dus ik heb twee tips voor je:
- Praat erover met je vriend, vraag waarom hij denkt dat hij slap wordt.
- En inderdaad: speeksel gebruiken.