Allergie

aardbeien =’[

Parfum :S ik stink dus altijd :smirk:

Appels, peren, aardbei, gewoon veel fruit&vruchten.
Muggen.

poor you! Ö

-voor een of andere anti-muggenspul vloeibaar iets (niet de sticks gelukkig!!! dus ik kan nog wel ergens mee muggen verjagen)

• toen ik nog een babytje was voor vogels
    -voor de kleurstof E124, da’s lieveheersbeestjes-rood zeg maar, daar word ik heel erg druk van. Maar vroeger was dat erger, toen waren er ook meer voedingsbestanddelen waar ik druk van werd, heb mn ouders tot wanhoop gedreven.

mijn moeder is trouwens allergisch voor zichzelf, voor het stofje histamine wat oa bij allergische reacties in je bloed komt. En die allergische reacties krijgt ze ook van dierharen en pollen e.d.
Dat lijkt me vervelend :S

Ik heb hooikoorts en ik ben allergie’s voor katten. Ik heb me niet laten testen maar ik weet gewoon dat het zo is, want dan gaan me ogen kriebele en me neus en dan ga ik wrijven en dan worden ze rood en dik. en somss krijg ik een dikke lip xD en me neus verstopt helemaal en kan sewat geen adem meer hale, me hele luchtwegen zitten dan dicht. & ook de hele tijd niezen. Ik heb pilletjes van die dokter gekregen. Ze helpen wel een beetje. Maar ik vergeet altyd die pilletjes mee te nemen als ik naar vriendinnen of familie ga die een kat ofzo hebben.

Heel veel make-up, cremes, bodylotions en zo.
Parfum op bepaalde plekken, kan het niet in mijn hals spuiten, dus doe dat iets lager.
Wol en andere vreemde stoffen.
Sommige planten.
Sieraden, echt goud en zilver kan ik wel tegen.
Knopen en zo van broek, moet dus altijd doorzichtige nagellak op.
En ga zo maar door…

Ik krijg dan altijd huiduitslag en eczeem…maar het went wel, heb het mijn hele leven al…

ei melk noten pinda’s kiwi en spinazie.
dieren zoals honden katten en vogels
parfums, dingen van fa en bodylotions.

:angel:

Hookikoorts
Huisstofmeid
Katten
Wol
En bepaalde stoffen, zo kan ik geen panty langer dan 1 dag aan omdat ik dan eczeem krijg

Wat krijg jij van noten, kiwi en melk? Wat doe je er tegen? Ik heb daar namelijk mega allergisch voor… Ik ben ook heel gevoelig voor haren van beesten en lotions en dat soort dingen.

een hele opgezwollen keel en veel jeuk, dikke ogen enz. ik neem dan een tabletje xyzal of ik moet prikken met een epipen in mijn bovenbeen.

Ik heb hooikoorts, daarvoor heb ik pilletjes. Maar door de hooikoorts heb ik ook een lichte vorm van bronchites :S Daarvoor heb ik pilletjes maar ook zo’n ademhaling ding.
Ook ben ik allergisch voor appels, paarden, katten, peren, wortels en nog veel meer.

Ben allergisch voor een bepaald soort denneboom dat altijd als kerstboom gebruikt wordt. En voor muggen…

Best veel mensen zijn allergisch, heb trouwens sinds 3 dagen uitslag door de zon

Ik heb op dit moment een soort bultjes en rode vlekjes in mijn hals, ik weet niet wat het is. Mischien is het zonneallergie?

Heb ik dus ook, het jeukt? en als je uit de zon gaat trekt het langzaam weg?! dan is het zonneallergie, geen parfum op in de zon en let op met zonnebrandspul dat dat ook parfum vrij is, daar komt het meestal door.
Of je moet net zo geluk hebben als mij dat het echt alleen door de zon komt :confused:

Vogels katten konijnen wol ( vreselijk als je naast iemand in de klas zit die wol draagt ) en natuurlijk heb ik ook hooikorts

Hooikoorts natuurlijk:P Tis zo vervelend vooral als ik mn pilletjes vergeet Grr. Ik heb neusspray(livocab) oogdruppels en dus die pilletjes bent merk ff kwijt.

Zonneallergie, allergisch voor veel soorten zeep etc. kerstbomen, gras als ik er te lang in lig, en van wollen kleding krijg ik uitslag