Allergie

Ik vroeg me af of hier meiden zijn die last hebben van een allergie? Zo ja, wat voor? Waar krijg je last van? Wat doen jullie tegen de allergie? Hebben jullie je wel eens laten testen?

Ik ben allergisch voor noten, pitten en een aantal vruchten. Ik krijg dan geen lucht meer, vreselijke maagpijn, zwel helemaal op en moet overgeven. Ik heb wel standaard pilletjes tegen allergie wat het wel een beetje verlicht maar echt helpt het niet. Ik zit erover te denken om te laten testen waar ik nu precies allergisch voor ben.

hooikoortsss!

Ik heb niet echt een bepaald allergie enzo! Hebben ze getest maar ik ben waarschijnlijk allergisch voor iets alledaagse dingen dus dat kan ik niet mijden, want ik heb wel allergische reacties.
Ik heb altijd dat je slijmvlies in je holtes onder je ogen en op je voorhoofd helemaal ontstoken zijn ofzo :open_mouth: Weet eigenlijk ook niet iniedergeval ben dus altijd verkouden ook in de zomer… En heb dus heel vaak hoofdpijn en soms erge druk daarop. Ik kan er niks aandoen alleen ik krijg wel altijd een pufje voor je neus ofzo :open_mouth: Maarja nu heb ik er 1 die werkt wel anders gaan ze me misschien opereren en dan maken ze de opening naar je neus en holtes groter zodat het vocht er sneller uitkan. En ben allergisch voor wasverzachter dus die gebruikt me moeder niet.

Citroenen

XD

Als ik iets eet waar het op zit doet het pijn aan mn mond en tong, en krijg heel erg buikpijn en word misselijk. Als ik bijv 7-up drink heb ik het ook

Dat had mijn vader ook, die was ook echt altijd verkouden.
Die had poliepen in zijn neus, nu issie een tijdje geleden daar aan geopereerd en heeft ie nergens meer last van.

Het is eigenlijk best genant, maar ik heb ook erge darm problemen (bloedingen, niet naar de wc kunnen) waar ik ook onwijs moe van word. Ik heb geen idee waar het van komt, ik heb al verschillende dieeten geprobeerd. Wanneer ik geen melkproducten drink of eet ben ik overduidelijk een stuk minder moe maar mijn bloedbeeld blijft veels te laag.

Een vriendin van mij heeft hier ook last van, zij krijgt er cortisone druppels voor.

Gelukkig op 't moment niet last van een allergie, wel ijzertekort, nog steeds. Maar daar word al een hele tijd aan gewerkt :slightly_smiling_face:

appels en bijna al het fruit behalve banaan
dieren met een vacht [maar niet voor labradors :crazy_face: ]
hooikoorts
huismijt
rijst

Jah ben n beetje overallergisch :stuck_out_tongue:

Gras. =S

maar huismijten zitten toch overal in je bed enzo?
hoe doe je dat dan?

ik heb hooikoorts

hooikoorts hier

muggen

Ik ben allergisch voor huisstof… dus moet veel stofzuigen :stuck_out_tongue:

stof, hooikoorts.
en dieren met veel haar.
honden zoals golden retrievers ofzo enzo. en katten.

Hooikoorst
huisstofmeit
rook van sigaretten en uitgaansdingen
de meeste make-up
katten
honden
de meeste bomen in bloei en planten
en nog iets waarvan ik het niet weet en uitslag krijgt
It sucks big time. kword er echt helemaal gestoord van soms

ik ben nergens allerisch voor (godzijdank). tenminste niet dat ik weet

Ik ben allergisch voor wol, ik krijg dan helemaal rode vlekken en jeuk.
Ben ook allergisch voor kerstbomen xD mja vroeger was t erger, dan krijg ik ook uitslag en jeuk.

lichte hooikoorts, ik loop al heel de week met bloeddoorlopen ogen XD
en een bepaalde allergie voor een lijmbestanddeel, voor het zelfde als waarvoor SecretAdmireer allergisch is, maar dan niet dat van de kerstbomen.