allergie bij oogschaduw

heey,

Ik moet samen met een vriendin een profielwerkstuk maken, en nu hebben wij het onderwerp: Allergie bij oogschaduw gekozen…
Wij hebben nu een vraag…

Bij welk oogschaduw merk hebben jullie het meeste last van allergie??

Wij willen namelijk een merk gaan onderzoeken, en kijken welke stof in deze oogschaduw de allergie veroorzaakt!

Alvast bedankt :couplekiss_man_woman:

Ik heb daar nooit last van gehad gelukkig. Maar volgens mij ligt het aan de persoon die het krijgt of van vuil dat erin is gekomen.

idd. als je echt allergische bent komt dat door 1 stofje die in bijna alle merken wel zit.

Bij essence krijg ik wel een droge huid boven mijn ooglid… Maar dat is geen allergie. ^^

Ik heb veel verschillende merken geprobeerd goedkope en dure en ik heb nog nooit een allergie gehad :stuck_out_tongue:

Trouwens dit ligt toch aan de persoon zelf… Je kan beter een paar mensen ondervragen over van welk make-up merk zij een allergie krijgen, en uit de resultaten kun je een diagram maken ofzo:P

Nou kijk,
Sommige mensen krijgen van oogschaduw wel een allergische reactie… Dan krijgen ze bijvoorbeeld uitslag ofzoo… Dit zouden wij graag willen weten…
Het ligt idd ook aan de mensen zelf… Maar ook wat voor een soort huid iemand heeft…

Nog niet gehad…

Ik heb daar last van , maar heb dat bij meer make-up. Ik heb het bij die goedkope troep van casuelle ofzo weleens gehad…

Ik heb een allergie voor kathon CG, dus krijg ik een allergische reactie bij elk product dat die stof bevat. Merken weet ik zo even niet, maar het zijn er zat.