allemaal berichtjes

.

dat juist goed dat er mee zit
met hem erover praten hij probeert jaloers te maken en hij wilt kijken hoe ver hij bij jou kan gaan maak je zelf niet onzeker
sterkte meid

Pfoe, misschien ‘verveelt’ hij zich in jullie relatie. Wat natuurlijk geen excuus is,
maar dan gaan ze met andere flirten…
Goed met hem praten, niet over je heen laten lopen!

.

Ik zou zeker even met hem praten, want ik vind dit echt niet kunnen.

.

Dat is dan jammer, wat hij doet maakt jou toch ook boos.

Je hoeft toch niet persee te zeggen dat je op z’n hyves bent geweest? Zeg dat je na dat vreemdgaanverhaal steeds minder vertrouwen hebt gekregen en dat je nog steeds het idee hebt dat er iets aan de hand is?

Nou ja jij zit miss fout daar op zijn hyves te zitten.
Maar het is erger wat hij doet. En ben je niet blij dat je er achter gekomen bent.

Ik zou hem wel vertellen dat je op zijn hyves zat. Maar zeg dan wel van tevoren dat je je erg ongerust maakte, je je nogal onzeker voelde en het gevoel had dat er iets mis was. Hierdoor ben je tenslotte ook gaan kijken op zijn hyves, toch? En die privéberichten bevestigen je twijfels… Hij is hier fout bezig, jij echt niet!

Kan je niet sneaky zeggen dat hij zn hyves nog aan had laten staan? :stuck_out_tongue:

Ik zou hem inderdaad wel vertellen dat je op zijn hyves hebt gezeten, jij hebt dan iets gedaan wat eigenlijk niet hoort maar je bent er wel eerlijk over. Daarnaast ben je er daarmee achtergekomen dat hij iets doet wat niet hoort en waar hij niet eerlijk over is. De redenen dat je het deed waren inderdaad ook begrijpelijk en ik zou je vriend wel met dit confronteren, want hij is echt wel fout bezig.

Ik zou dat ook wel vertellen hoor. Je kan zeggen dat je hem minder vertrouwt sinds dat vreemdgaan-verhaal, en dat je dat daarom deed. Hij zal misschien wel boos zijn, maar jij hebt ook reden om dat te zijn.