Alleen

Ik word echt keigek van mezelf, ik voel me heel vaak klote zonder reden en het houd maar niet op. Ik heb sinds mijn 14e (Ben nu 18) bijna altijd wel een jongen om me heen gehad, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gewoon niet alleen kan zijn, Nee, heb geen aandacht tekort of iets, maar ik weet niet wat het is. Ik vind het fijn als een manlijk type mij aandacht geeft & om me geeft, hoefd trouwens niet eens mijn partner te zijn dan, liefste wel natuurlijk… ik denk dat ik vergeten ben hoe het is om op mijn eigen benen te staan… Am i crazy?

Nee, gewoon wat afhankelijk.

Goh, je klinkt echt NET als mij!

Je bent denk ook niets anders gewend… Ik zou even het “single leven” leren kennen als ik jou was. Als het namelijk een gewoonte wordt ga je later in je leven misschien foute mannen tegenkomen die niet goed voor je zijn. Dan doen zij je nog verdriet. Dat is niet goed.

Ik had dat probleem ook een tijdje geleden, toen het net uit was met mijn vriend. je moet er denk ik gewoon even weer aan wennen. Omdat je natuurlijk gewend bent om altijd een jongen om je heen te hebben, is het nu wel anders om dat nu ineens niet meer te hebben. Ik denk dat je over een tijdje waarschijnlijk wel zal inzien dat single zijn ook wel leuk is! :slightly_smiling_face:

Iedereen houdt stiekem toch wel een beetje van aandacht?
Is niks mis mee, als een jongen je aandacht geeft (partner ofniet) blijkt toch wel dat je geliefd bent bij een bepaald persoon en dat geeft een fijn gevoel.
Ik denk niet dat het raar is, eerder sociaal haha.

Dat had ik de eerste maanden toen het uit was, maar nu is het niet meer zo. Ik mis het niet meer zo erg. Dus misschien slijt het, je moet iig niet thuis blijven zitten.

Dat heb ik ook zo erg, nu heb ik al 2jaar een vriend, en hebben onze slechte periodes gehad, ik durfde het niet uit te maken omdat ik zo bang was om alleen te zijn. Gelukkig gaat het nu goed tussen ons

Bij mij is het precies andersom. Als ik opeens wat diepgaander ga met een jongen kan ik daar niet goed tegen, want ik heb dat nog nooit gehad…