alleen

Hee,

Ik ga bijna elke avond naar vriendinnen, dat is vooral zo gekomen om afleiding te zoeken omdat ik mijn ex zo miste…
Maar ik wil het nu weer wat rustiger aan dolen omdat school weer begint en ik wil geld sparen, dus minder uitgaan.

Maar als ik een avond alleen thuis blijf, voel ik me zo alleen…
Dan mis ik gewoon mn ex die me een lief smsje stuurd of gewoon gezelschap…

hebben jullie dat ook?
en hebben jullie misschien tips?

xx

Nee geen last van.

^wat ben jij koel zeg =o

Ik begrijp wat je bedoelt… Maar kan je dan niet wat sms’en met vriendinnen? Of bellen? Of chatten…
Dusja zoveel mogelijk afleiding zoeken… Je zou even moeten uitzoeken wat je graag op je eentje doet…

Hoe bedoel je? :'D

Hmm. Nee, ik vind het af en toe verdomd fijn om rustig alleen te zijn.
include dat ik enigskind ben dus niets anders gewend eigenlijk.

Nee dat ken ik niet. Ik vind het juist heerlijk om alleen te zijn.

@Proximity

Dat “klinkt” een beetje zo, (maar dat is vast niet zo bedoeld) door je manier van schrijven. Heel kort, met een punt. En zonder tips voor haar =p

Maar da’s niet erg, het klonk alleen zo =)

^ :grinning_face_with_smiling_eyes:

Geen last van, ik vind het soms ook heerlijk om even alleen te zijn. Maar ik ga redelijk vaak uit dus :’)

Nope, heb ik niet, heb huiswerk als gezelschap. :stuck_out_tongue:

Ik vind het zelf nooit zo erg om wel eens alleen te zijn, maar je moet gewoon afleiding zoeken (boek, muziek, tv, film) en als het echt erg wordt, dan bel je een vriendin?

Ga een film kijken of download een serie, of zoek een andere hobby die je 's avonds kan doen. :'D Of ga bloggen of een boek lezen of dingen bakken. Zulke dingen doe ik altijd als ik eens een avondje niks te doen heb.