alleen?

-

Waarom wil je vriend niet dat je een vriendin mee neemt als je naar hem toe gaat en als jij bij hem bent is er wel een vriend en een vriendin erbij?

Wat bedoel je precies met de laatste zin? Bedoel je niet verder dan zoenen etc of bedoel je niet verder van een relatie met hem willen?

ja precies dat dacht ik dus ook al!..

en verder dan zoenen bedoel ik ja

niet gaan.
Hoezo zegt hij eerst dat hij zal komen en later dat t niet kan omdat hij krap bij kas zit.
Hij wil obviously dat jij naar hém toe komt en niet andersom.
Hij wil ook dat je alleen komt en ik denk nooit dat dat handig is

Het is niet voor iedereen vanzelfsprekend dat je bij de eerste afspraak/date niet verder gaat dan zoenen. Gewoon duidelijk je grenzen aangeven.

Maar denk je dat je hem nog wel vaker dan 1 keer gaat zien dan? want anders zou ik niet gaan of je moet het echt heel graag willen. Het moet wel van twee kanten komen.
En ik weet niet hoe oud je bent… maar ik vind het niet vanzelfsprekend om meteen op de eerste date verder te gaan.

Ik zou als ik jou was toch een vriendin meenemen als je naar hem toe gaat (of hij dat leuk vindt of niet) of hij eerst naar jou toe laten komen (met of zonder een vriend of een vriendin).

En als je toch besluit om zonder een vriendin naar hem toe te gaan, laat dan je ouders weten wanneer je naar hem toe gaat en waar je bent. Dan zou ik ook niet bij hem thuis gaan zitten maar gewoon ergens wat gaan drinken of wat gaan doen. Neem je telefoon mee (met voldoende beltegoed en een opgeladen batterij). Gewoon voor de zekerheid.

Voor de meeste mensen is het inderdaad vanzelfsprekend/logisch om niet verder te gaan dan zoenen op eerste date. Maarja, dat is dus niet voor iedereen :wink:

Als je gaat, écht een vriendin meenemen! Je kunt hem misschien wel vertrouwen, maar die vrienden niet. Dusseh, voor alle zekerheid.

ja ik denk het wel. neem aan dat hij de volgende x wel écht komt.
en als hij dan weer afzegt is het voor mij ook meteen duidelijk

Hij had eerst ook met een vriend willen komen, dus waarom zou jij geen vriendin mee kunnen nemen?
100 km alleen reizen is ook niet al te gezellig (;

Waarschijnlijk zit hij ermee dat als jij een vriendin meeneemt jullie in totaal met 5 personen zijn ,
Je kan altijd een keer in een stad tussen jullie beide ergens afspreken? Dat je alletwee iets van 50 km reist ^^

Als je naar hem toe gaat, spreek dan overdag/'s middags af. Dit omdat het 100 km reizen is en je waarschijnlijk in een omgeving bent waar je niet echt bekend bent.

ik ozu een vriendin mee nemen want hij neemt toch ook iemand mee begrijp ik zo en ik zou smiddags gaan neit savonds en zoenen kan wel verder zou volgende keren wel komen denk;)

eeh, nou als hij zijn vriend ook uitnodigt dan zou ik een vriendin meenemen, maar als hij zijn vriend niet uitnodigt zou ik geen vriendin meenemen.