alleen ;[

kijk, ik zit ergens mee,
ik heb een hele nare klas,
en ik mag bijna de hele klas niet, en hun mij ook niet,
maar ik heb toch nog gelukkig 3 meisjes die ik wel aardig vindt,
maar het probleem is, 2 van hun zijn ziek, en de andere gaat op uitwisseling naar Spanje,
nou maak ik me een beetje zorgen, want morgen heb ik een uur tekenen, en dan zit ik altijd met die 3 meisjes aan een tafel,
maja dan zit ik morgen dus alleen, en bij die andere tafels is denk ik niet echt plek, en hun mogen mij ook niet echt,
en ik heb morgen ook 1 uur technologie en dan zit ik ook alleen ;[
heeft iemand tips om deze dag toch te overleven?
of ken je dit?

~xoxo.

neem je mobiel mee en ga smsen met andere vriendinnen, en trek je gewoon niks aan van je klas, jij mag ze toch niet, dus wat interesseert jou het wat zij van jou denken?
en het is maar 2 uur in totaal, dat gaat sneller voorbij dan je denkt

okay, maar technologie is 2 uur -.-

Alleen zitten is niet zo heel erg. Gewoon je concentreren op je werk en lekker aan de gang gaan, dan loopt het allemaal vanzelf. Dit is niet demotiverend bedoeld, maar in het leven zal je er nog vaker alleen voor staan, dus is dit een goed oefenmoment.

ik mag toch wel zeggen waar ik mee zit?

Zij.

Ik snap je probleem voor morgen niet. Met tekenen ben je toch lekker bezig met, duh tekenen, dan hoor je juist helemaal op te gaan in dat proces dus maakt het geen reet uit dat je dan alleen zit. Je hebt dan toch geen oog voor een ander.

Ik weet niet wat ik me voor moet stellen bij ‘technologie’ les?

ipod is your best friend C=

Alleen zitten is niet heel erg. Ik heb ook geen leuke klas en maar heb genoeg vrienden buiten die klas. Het maakt mij niet uit dat ze denken dat ik vriendloos ben, ik weet zelf wel beter! En als je t echt heel erg vind ga je voor een keer spijbelen. Zeg gewoon dat je je niet lekker voelt tegen je ouders ofzo!

ieee ik heb precies hetzelfde alleen dan met jongens.
ik had al heel veel stress en gezeik om me en ben daardoor veel ziek.
ik heb een kut klas en het zijn gewoon mijn mensen niet.
maargoed . ik was ziek en net die dag gingen ze groepen maken voor een presentatie en nu moet ik dus bij een groepje jongens. en ze zitte alles af te zeike over alles wat ikdoe . zelfs de kleinste dingen over een vlekje op me zwarte schoen . omg wie ziet dat nou. xd

moest ik ff kwijt :S

weet je, eigenlijk is dit nog niet eens zo heel erg
die meisjes komen gewoon nog terug over een paar dagen.

en nu kan ik egoïstisch klinken ofzo maar toch vertel ik het:
Ik zit al het hele schooljaar bij elk vak alleen en heb geen pauzes met mijn vrienden en alle projecten doe ik alleen.
oftewel jij hebt nog geluk en er zijn ergere dingen in de wereld !

en hoe is het gegaan?

Haha, jij komt duidelijk niet uit Brabant. ^^
Maar ik snap dat je je awkward voelt als je niemand aanspreekt tijdens de les… Zelfs tijdens tekenen is het prettig als je een beetje kan kletsen. Spreek anders gewoon een keer iemand aan die je normaal nooit aanspreekt? Of mag IEDEREEN in je klas je niet?

okay, mag je best zeggen hoor, want het is ook de waarheid,
ik heb nog geluk dat ik 3 mensen aardig vindt,
maar hoe kan het dan dat je in de pauzes niet naar je vrienden kan gaan,
en heb jij ook een rotklas dan?

Is dit niet een mooie kans om nieuwe vrienden te maken?
Je kan het altijd proberen :grinning:

ik ben dit jaar blijven zitten, vanwege mijn leeftijd. De school waar ik heen wil moet je 17 voor zijn en ik was als ik niet bleef zitten 16.
Mijn vrienden zijn dus in havo 5, 1 is er naar mavo 4 geweest. En de anderen hebben mij laten vallen en zorgen ervoor dat andere mensen mij ook gaan negeren terwijl ze mij niet eens kennen.
En ja ik heb een kutklas, ze merken mij vaak niet op en de docenten ook niet.
Nog 1jaar en ik ben ervan af zal ik maar zeggen (: